رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نماینده وزارت ورزش در جلسه با کارلوس کی‌روش اطمینان داد از وی حمایت مادی و معنوی داشته باشد، گفت: از ارگان‌ها و سازمان‌ها می‌خواهیم کی‌روش را اذیت نکنند!
به گزارش نسیم سرخس، علی کفاشیان درباره آخرین شرایط کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: ما از ماندن کی‌روش ناامید شده بودیم ولی در آخرین بحث‌ها که با حضور نماینده وزارت ورزش صورت گرفت، موارد و مسائل مختلفی در جلسه هفت ساعته مطرح شد و نظر کی‌روش برگشت و قبول کرد که بماند.

وی افزود: در این مدت دو مطلب مدنظر کی روش بود. یکی حمایت مادی و معنوی از تیم ملی و دوم بازی های تدارکاتی در راه جام جهانی. همه می‌دانیم که کی روش این چیزها را برای خودش نمی خواهد. البته او یک مدت احساس کرده بود که می‌خواهند او را حذف کنند و می‌گفت اگر می‌خواهند مرا حذف کنند، خودم می‌روم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: با این حال وقتی نماینده وزارت ورزش در جلسه حضور یافت و اعلام حمایت کرد، نظر کی روش هم عوض شد. ما یکی، دو جلسه دیگر هم با کی روش خواهیم داشت تا برنامه ها را نهایی کنیم.

کفاشیان با بیان اینکه حسنی خو (نماینده وزارت ورزش در مذاکره با کی روش) اطمینان داد از تیم ملی و کی روش حمایت مادی و معنوی داشته باشد، گفت: بخصوص حمایت معنوی خیلی مهم است. مسائل مادی که دیر یا زود حل می شود ولی حمایت معنوی اهمیت زیادی دارد. همین باعث شد که نظر کی روش عوض شود و حالا تا ۹۰ درصد ماندنی شده است.

وی که با برنامه نود صحبت می کرد، افزود: از ارگانها و سازمانها هم می خواهیم که کی روش را اذیت نکنند. مثلا در بحث مالیات … (صحبتهای کفاشیان با حرفهای عادل فردوسی پور قطع می شود)

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره مراسم قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: ما سه نفر از مسئولان روابط بین الملل را به مراسم قرعه کشی فرستادیم.

منبع: مهر
انتهای پیام/