کشور نیاز به رئیس جمهوری دارد که لانه مفسدان را خراب کند
کشور نیاز به رئیس جمهوری دارد که لانه مفسدان را خراب کند
حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه دوای درد مشکلات ما در آن طرف آب‌ها نیست، گفت: امروز کشور ما به رئیس جمهوری نیاز دارد که لانه مفسدان را خراب کند تا مردم به آرامش برسند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: جامعه‌ای که در راه خدا ایستادگی کند، اگر همه شیاطین جمع شوند، نمی‌توانند آن جامعه را به زمین بزنند، چون همه ملائک پشت او هستند.

امام جمعه سرخس افزود: یکی از عوامل استقامت، این است که علم و عمل را با هم داشته باشیم؛ اگر آگاهی باشد و عمل نباشد، اهل استقامت نیستیم؛ مزرعه‌ای که در آن علم باشد و عمل نباشد، آن مزرعه آفت زده است.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در این ارتباط بر حضور در بین مردم توسط نمایندگان تاکید کردند و قطعا حضور در بین مردم، یکی از عوامل اصلی موفقیت‌ها است.

وی تصریح کرد: مجلس باید در ویژگی‌های خوبش تقوا و ایستادگی داشته باشد؛ انقلابی بودن و انقلابی ماندن را مجلس یازدهم باید حفظ کند.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: برخی که امروز برای رهبری و قانون اساسی خط و نشان می‌کشند، همان‌هایی هستند که قانون آن‌‍‌ها را بزرگ کرد و مردم می‌دانند که این‌ها انقلابی نیستند.

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: هر قدر انسان از مسیر اسلام و رهبری فاصله بگیرد، آمریکا و اسرائیل و منافقان برای او کف می‌زنند، بنابراین این شخص برای مردم خادم نمی‌شود.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: انقلابی هیجان زده و احساسی نیست؛ انقلابی روحیه جازم و قاطع و توام با عقلانیت دارد؛ بنابراین تصمیمات نمایندگان مجلس باید خردمندانه و عاقلانه باشد.

وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان طبق رویه قانونی‌ به وظیفه‌اش در احزار صلاحیت‌ها عمل کرد، افزود: آن کسانی که صلاحیتشان احزار نشد و بیانه دادند و مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کردند، امت حزب الله از آن‌ها تقدیر می‌کند.

امام جمعه سرخس اضافه کرد: قاطبه مردم به جناح و حزب وصل نیستند؛ قاطبه مردم امروز مدیر کارآمد و فسادستیز می‌خواهند و بنده هیچ حزب و جناحی نیستند؛ مردم ما از احزاب و جناح‌ها خسته شدند.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: مردم ما مدیری می‌خواهند که بیکاری و معیشتشان را درمان کند؛ مسئله اصلی مردم ما امروز معیشتشان است.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه دوای درد مشکلات ما در آن طرف آب‌ها نیست، عنوان کرد: مشکلات ما با عزم و جهاد و اتکا به خدای متعال و اتکا به توانمندی‌های داخلی قابل حل است.

وی گفت: کشور ما به رئیس جمهوری نیاز دارد که لانه مفسدان را خراب کند تا مردم به آرامش برسند.

امام جمعه سرخس در پایان خاطرنشان کرد: اگر به دنبال رضای خدا هستیم باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم؛ آن کسی که ندای رای ندادن سر می‌دهد، حلقوم او در خدمت شیطان است؛ برای حفظ نظام واجب شرعی و دینی است که در انتخابات شرکت کنیم.

انتهای پیام/