کشف ۶ فقره سرقت در سرخس
کشف ۶ فقره سرقت در سرخس
دماوندی از دستگيري یک متهم با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

احمدعلی دماوندی، فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد چندی پیش برای انتقال مبلغی به دستگاه عابر بانک مراجعه و از آنجایی که سواد چندانی نداشتم به جوانی که کنار دستگاه بود اعتماد کرده و کارت و رمز بانکی‌ام را در اختیار او قرار دادم و به تازگی متوجه شدم که این مبلغ به حساب موردنظر من انتقال نشده است.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر ماموران پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به این پرونده شده و در بررسی‌های فنی و علمی خود موفق به شناسایی این متهم شدند و وی را با هماهنگی مقام قضائی پس از شناسایی مخفیگاهش دستگیر کردند.

دماوندی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت به همین روش در سطح شهرستان سرخس اعتراف کرد و عنوان داشت که با پرسه زنی در اطراف دستگاه‌های عابر بانک، ‌شهروندان مسن و کم سواد را شناسایی و ضمن سوءاستفاده از اعتماد آن‌ها اقدام به انتقال وجه به کارت موردنظر خودش می‌کرده است.

این مقام انتظامی گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم ضمن مراقبت از رمز و کارت‌های بانکی خود،‌ از قرار دادن این کارت‌ها نزد افراد ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/