کسب رتبه نخست جشنواره کرامت علوی توسط هلال احمر سرخس
کسب رتبه نخست جشنواره کرامت علوی توسط هلال احمر سرخس
رئیس جمعیت هلال احمر سرخس از کسب رتبه نخست توسط این جمعیت در جشنواره کرامت علوی خبر داد.

محمد رضائی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری کلاس امداد ۲۲ ساعته ویژه خواهران، گفت: همزمان با هفته دولت کلاس امداد۲۲ ساعته ویژه خواهران که از اعضای جدید هستند، در حال برگزاری است.

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس عنوان کرد: این دوره به مربیگری یکی از مربیان شهرستان از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

وی با تاکید بر حضور جوانان در جمعیت هلال احمر، افزود: جوانان می توانند در امور جوانان، پشتیبانی در حوادث و نیز حمایت های روانی در حوادث فعالیتهای موثری داشته باشند.

رضائی خاطرنشان کرد: روحیه انسان دوستانه جوانان می تواند در انجام درست فعالیت‌های عام المنفعه و بشر دوستانه تاثیر بسیاری داشته باشد و همچنین فراگیری مباحث امدادی از سوی خانواده ها برای بهره گیری از آن ها در زمان حادثه بسیار با اهمیت است و تحقق شعار «هر خانواده یک امدادگر» تنها با مشارکت و شرکت در دوره‌های آموزشی صورت می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس در ادامه از کسب مقام نخست این جمعیت در جشنواره کرامت رضوی خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر سرخس از بین شعب برتر هلال احمر خراسان رضوی در جشنواره کرامت علوی توانست رتبه نخست را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مراسم اختتامیه این جشنواره از سرکار خانم باباخانی به عنوان جوان منتخب استان، مرتضی عزیزوفا به عنوان نجاتگر برتر استان و حسین مصباحی فر به عنوان کارمند نمونه تقدیر شد.

رضائی در ادامه به برنامه‌های این جمعیت در هفته دولت اشاره و اظهار کرد: ۱۱ برنامه را در هفته دولت پیش بینی کردیم که در همین راستا دو دوره کلاس امداد و کمک‌های اولیه برای بهورزان مراکز بهداشتی شهرستان سرخس به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس بیان کرد: در هفته دولت ۱۰ بسته حمایتی جهت خانواده های نیازمند از سوی این جمعیت اهدا می‌شود و علاوه بر آن برگزاری اردو توان افزائی نجاتگران به بندر انزلی، برگزاری کلاس  امداد ویژه اداره زندان سرخس، برگزاری کلاس آموزش کار با کپسول آتش نشانی ویژه بهورزانفاهدای یک تانکر آب در طرح نذر آب به مناطق محروم توسط خیرین این جمعیت و سه برنامه دیگر انجام می‌شود.

انتهای پیام/