حجت الاسلام ماندگاری وقایع صدر اسلام را همچنان در حال تکرار خواند و افزود: برخی خواص تا عصر عاشورا در کربلا و در کنار امام حسین(ع) ماندند ولی به خاطر دنیا طلبی فیض شهادت را از خود سلب کردند، امروز هم برخی افراد بخاطر بقای حکومت و زندگیشان اشک امام و رهبری را در آورند.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از  تابان تربت، حجت الاسلام ماندگاری شب گذشته در مراسم دعای روحبخش کمیل، گرامیداشت دفن شهدای گمنام و شهدای مدافعین حرم اهل بیت در گلزار شهدای گمنام پیشکوه، اظهار داشت: برخی افراد برای اینکه ۲ روز بیشتر در جامعه زندگی و حکومت کنند اشک اهل بیت(ع) و امام و رهبری را در آوردند، اینها دنیا طلب هستند.

وی تصریح کرد: وقایع صدر اسلام برای مردم و مسئولان جامعه همچنان در حال تکرار است و بعضی ها بخاطر دنیا طلبی دست از آرمانهای ناب انقلاب اسلامی برداشتند.

ماندگاری تاکید کرد: برخی خواص تا عصر عاشورا در کربلا و در کنار امام حسین(ع) ماندند ولی به خاطر دنیا طلبی فیض شهادت را از خود سلب کردند، امروز هم برخی افراد بخاطر بقای حکومت و زندگیشان اشک امام و رهبری را در آورند.

وی گفت: کسانیکه امروز به بهانه های مختلف از بیت المال می دزدند، دنیا جلوی چشمان را گرفته و از آخرت خویش فراموش کردند.

ماندگاری به ویژگی های شهدا اشاره کرد و بیان داشت: برخی افراد ظرف زندگی شان همین مقدار ۲۰ یا ۳۰ سال است، لذا خودشان انتخاب می کنند که این مدت را چگونه زندگی و به چه طریقی دنیا را ترک کنند، لذا شهدا هم ظرف زندگیشان هم همین مقدار بود که شهادت را انتخاب کردند.

پس از استماع سخنرانی، مدعوین در این اجتماع از قرائت دعای روحبخش کمیل توسط مداح اهل بیت مهدی منصوری بهره مند شدند.

مراسم روحبخش دعای کمیل گرامیداشت چهاردهمین سالگرد دفن شهدای گمنام پیشکوه و همچنین یادبود شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) به همت هیئت رزمندگان اسلام تربت حیدریه برگزار شد.

انتهای پیام/