کاشت ۲۰ هزار بوته گل در پارک‌ها و بلوارهای سرخس
کاشت ۲۰ هزار بوته گل در پارک‌ها و بلوارهای سرخس
دانشی‌مقدم گفت: در راستای استقبال از بهار کاشت ۲۰ هزار بوته گل داوودی و کلم زینتی در پارک‌ها و بلوارهای سطح شهر به‌منظور زیباسازی، طراوت فضاهای سبز شهری و ارتقای سطح سلامت روحی و روانی شهروندان در دستور کار شهرداری سرخس قرار گرفته است.

حمید دانشی‌مقدم، شهردار شهر سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسبم سرخس، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل آخر سال و فرصت مناسب به‌منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری سرخس تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا کاشت ۲۰ هزار بوته گل داوودی و کلم زینتی در پارک‌ها و بلوارهای سطح شهر به‌منظور زیباسازی، طراوت فضاهای سبز شهری و ارتقای سطح سلامت روحی و روانی شهروندان با هزینه‌ای حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهردار سرخس بیان کرد: گل‌های کاشته شده در پارک‌ها و فضاهای سبز شهری متناسب با شروع هر فصل تغییر کرده و تولید گل‌های مناسب هر فصل به‌ویژه استقبال از بهار به‌صورت متنوع در گلخانه شهرداری انجام می‌شود.

دانشی‌مقدم تصریح کرد: برنامه های استقبال از بهار امسال با حجم وسیع‌تر، از کیفیت و کمیت مطلوبی نسبت به سال‌های گذشته در حال پیگیری و برنامه‌ریزی است.

وی در پایان گفت: همچنین در حوزه عمرانی، نهضت پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی سطح شهر با قول مساعد استاندار خراسان رضوی و همکاری و مساعدت فرمانداری شهرستان و همراهی شورای اسلامی شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/