کارگران جایگاه «سی‌ان‌جی» سرخس ۲ ماه معوقه حقوق دارند/ دریافت سفته سفید امضا، فقط برای حسن انجام کار
کارگران جایگاه «سی‌ان‌جی» سرخس ۲ ماه معوقه حقوق دارند/ دریافت سفته سفید امضا، فقط برای حسن انجام کار
عظیمی با اشاره به اینکه کارگران جایگاه سی‌ان‌جی سرخس 2 ماه معوقه حقوق دارند، گفت: پیمانکار حق اخراج کارگران را ندارد و سفته سفید امضا نیز فقط باید برای حسن انجام کار دریافت شود.

حمید رضایی عظیمی، رئیس شورای اسلامی شهر سرخس در گفت‌‎وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به مشکلات کارگران جایگاه سی‌ان‌جی سرخس اظهار کرد: علیرغم تذاکراتی که پیمانکار از سوی شورا و شهرداری گرفته، اما همچنان کارگران جایگاه به مطالبات خود نرسیدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کارگران جایگاه سی‌ان‌جی سرخس دو ماه معوقه حقوق دارند، اما بیمه آن‌ها پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخس بیان کرد: تا زمانی که این جایگاه در اختیار خود شهرداری بود، کارگران در دریافت حقوق و مزایا مشکلی نداشتند، اما با انتخاب پیمانکار، هر دوره مشکلاتی برای کارگران ایجاد شده است.

رضایی عظیمی عنوان کرد: با توجه به استمرار فعالیت کارگران، هر پیمانکاری که انتخاب می‌شود، حق اخراج کارگر را ندارد و هرگونه جذب جدید و یا تغییری باید با هماهنگی شورا و شهرداری انجام شود.

وی تصریح کرد: طبق قوانین اداره کار، سفته سفید امضا فقط باید برای حسن انجام کار از کارگران دریافت شود و در غیر این صورت پیمانکار تخلف کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخس در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری شورا و شهرداری معوقه کارگران از سه ماه به دو ماه رسید و فردا نیز در جلسه‌ای که با پیمانکار داریم، تکلیف پرداخت این دو ماه معوقه نیز روشن می‌شود.

انتهای پیام/