چرخ اقتصاد مردم امروز نمی‌چرخد/ تورم کمر قشر ضعیف جامعه را شکسته است
چرخ اقتصاد مردم امروز نمی‌چرخد/ تورم کمر قشر ضعیف جامعه را شکسته است
امام جمعه سرخس با استناد به کلام امیرالمومنین در نهج‌البلاغه با تاکید بر اینکه عصیان کردن از فرامین امام ناصح مشفق عالم مجرب حسرت و پشیمانی در پی دارد، گفت: اگر شروط رهبری در موضوع مذاکره با دولت‌های اروپایی هم مثل مذاکره با آمریکا جدی گرفته نشود، حسرت و ندامت مضاعفی متوجه مسئولان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام اظهار کرد: آمریکا و در کنار آن اروپایی‌ها هیچ ارادتی نسبت به نظام اسلامی ندارند و تلاش می‌کنند تا این نظام مقدس روی کره زمین نباشد.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه مذاکره با آمریکا به صلاح کشور نیست، افزود: اگر امروز در مسئله برجام و ادامه آن با اروپا به شروطی که ناصح امین، مقام معظم رهبری تعیین کردند توجه نشود، تجربه تلخ دیگری در انتظار مردم و مسئولان خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه امروز مسئولان از مذاکره با آمریکا پشیمان هستند، تصریح کرد: بی‌توجهی به فرمایشات رهبری در ادامه راه این مذاکرات با اروپایی‌ها پشیمانی به بار می‌آورد؛ مذاکراتی که پشت سر آن نیرنگ و خدعه دشمنان قرار دارد.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ بیان کرد: در ارتباط با آمریکا چراغ سبزهایی نشان داده شد و برخی گفته بودند که تجربه می‌کنیم و دولتمردان هم از روز اول به مردم نوید دادند که با مذاکرات برجام گشایش اقتصادی اتفاق می‌افتد، اما امروز نه چرخ سانتریفیوژ می‌چرخد و نه چرخ اقتصاد مردم و تورم کمر قشر ضعیف جامعه را شکسته است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه امروز مطالبه مردم توجه به شروط رهبر معظم انقلاب برای ادامه برجام با اروپایی‌ها است، تأکید کرد: در مسئله برجام و ادامه آن با اروپا اگر مسئولان به فرمایشات رهبری و شروطی که ایشان تعیین کردند گوش نکنند، اولین کسانی که یقه آن‌ها را می‌گیرند، همین مردم خواهند بود.

 

امام‌جمعه سرخس با تصریح کرد: مسئولان باید از تجربه برجام درس بگیرند و یاد بگیریم روی پای خودمان بایستیم و به دشمن اعتماد نکنیم، همچون درسی که از آزادسازی خرمشهر گرفتیم.

 

وی اظهار داشت: لشکر اسلام با اعتماد به نصرت الهی و علیرغم همه سختی‌ها با استقامت، مقاومت و اطاعت از ولی‌فقیه زمان خرمشهر را آزاد کرد و در نهایت پیروز میدان بود.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ در پایان خاطرنشان کرد: با اعتماد به مردم و خدای متعال و بااین‌همه ذخایری که در اختیار داریم، اگر عزم جازم باشد گشایش اقتصادی برای مردم ایجاد می‌شود و از این سختی‌ها گذر می‌کنیم.

انتهای پیام/