پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی زائران پیاده رضوی از سرخس/ آماده خدمت‌رسانی به زائران پیاده هستیم
پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی زائران پیاده رضوی از سرخس/ آماده خدمت‌رسانی به زائران پیاده هستیم
فرماندار سرخس از افزایش 20 درصدی زائران پیاده رضوی از شهرستان سرخس در ایام پایانی ماه صفر امسال خبر داد و گفت: دستگاه های خدمت رسان این شهرستان شامل نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و هلال احمر و اورژانس برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده حرم مطهر رضوی در آمادگی کامل هستند.

محمدرضا رجبی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به آمادگی کامل دستگاه های اجرایی شهرستان سرخس برای خدمت رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر اظهار کرد: امسال هم همچون سال های گذشته در چند نقطه مسیر سرخس به مشهد موکب هایی پیش بینی شده که اولین موکب به همت منطقه ویژه اقتصادی و مقابل این منطقه برپا می شود تا به زائران پیاده خدمت رسانی کند.

فرماندار سرخس افزود: همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان همچون سنوات گذشته با برپایی موکب چندمنظوره در مسیر، به زائران پیاده خدمات ارائه می دهد.

وی در ادامه به خدمت رسانی به زائران پیاده حرم رضوی در شهر مزداوند اشاره و خاطرنشان کرد: ستاد فرعی زائران پیاده شهرستان در بخش مرزداران در شهر مزداوند کار خدمت رسانی به زائران را برعهده دارد؛ ضمن اینکه در این شهر محل هایی برای پذیرایی و اسکان موقت زائران در نظر گرفته شده است.

رجبی مقدم با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در مسیر منتهی به مشهد مقدس برای استقبال از زائران پیاده آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام تصریح کرد: در مسیر منتهی به مشهد مقدس نیز از جمله «آبروان»، موکب هایی از سوی آستان قدس رضوی و فرمانداری شهرستان مشهد برای پذیرایی از زائران برپا می شود.

فرماندار سرخس با تاکید بر اینکه امسال افزایش ۲۰ درصدی زائران پیاده را از شهرستان سرخس در مسیر زیارت آقا امام رضا علیه السلام داریم، عنوان کرد: سال گذشته ۹ هزار زائر پیاده از شهرستان سرخس به پابوسی امام رضا علیه السلام مشرف شدند و امسال پیش بینی می کنیم تعداد زائران به ۱۱ هزار نفر برسد.

وی با اشاره به آمادگی کامل ستاد زائران پیاده شهرستان برای خدمت رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر بیان داشت: تمامی دستگاه های خدمات رسان در ستاد زائران پیاده سازماندهی شده اند و دستگاه های نظامی و انتظامی و امنیتی، بسیج و سپاه و هلال احمر و اورژانس برای خدمت رسانی به زائران پیاده در آمادگی کامل هستند.

رئیس شورای تامین شهرستان سرخس در پایان با اشاره به برقراری کامل امنیت در مسیر زائران پیاده اظهار داشت: به زائران عزیز توصیه می کنیم با توجه به وضعیت آب و هوا، لباس گرم به همراه داشته باشند، ضمن اینکه تدابیر لازم باید برای وضعیت گرمایش موکب ها اندیشیده شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس