پیرمرد ۱۱۵ساله ملکانی درگذشت +عکس
پیرمرد ۱۱۵ساله ملکانی درگذشت +عکس
عیسی پاچیده معروف به حاج میرزا 115 سال سن داشت و در روستای علی آباد قشلاق از توابع شهرستان ملکان زندگی می کرد که در سن 115 سالگی درگذشت.
به گزارش نسیم سرخس یه نقل از ایسنا، عیسی پاچیده  دارای ۹ فرزند (پنج پسر و چهار دختر) بود که دو دخترش طی سال‌های گذشته فوت کرده اند و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نوه، نتیجه و نبیره دارد.

درگذشت پیرمرد ملکانی در 115سالگی+عکس

همسر وی نیز با ۱۱۲ سال سن، سه سال پیش فوت کرد، ولی حاج میرزا در کمال صحت و سلامت به زندگی خود ادامه می‌ داد به طوری که کمتر گذرش به دوا و درمان می افتد.

وی تا ۱۰۰ سالگی کار می‌کرده و به کار کشاورزی و دامداری مشغول بوده و به همراه هم روستایی‌ها و خانواده اش احشام خود را به ییلاق‌های دامنه سهند می برده است..

پیرمرد ۱۱۵ ساله ملکانی از روی احساس دین و وظیفه در تمام انتخابات شرکت کرده و با وجود کهولت سن در پای صندوق رای هفتم اسفند سال ۹۴ در روستا نیز حضور یافته بود.

یکی از نوه های وی با بیان اینکه گذر حاج میرزا تاکنون کمتر به دکتر و داروخانه افتاده، راز سلامت وی را تغذیه مناسب عنوان می کند.

گفتنی است: پیرمرد ۹۸ ساله ای دیگری نیز در روستای دمیرچی ملکان زندگی می کند.

مجلس ترحیم اولین روز درگذشت حاج میرزا روز دوشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مسجد جامع روستای علی آباد قشلاق از توابع بخش مرکزی ملکان برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/