پهلوان سنگین وزن ایران زمین به مسابقات جایزه بزرگ قرقیزستان اعزام شد/ سودای قهرمانی کشتی‌گیر سرخسی این‌ بار در قرقیزستان
پهلوان سنگین وزن ایران زمین به مسابقات جایزه بزرگ قرقیزستان اعزام شد/ سودای قهرمانی کشتی‌گیر سرخسی این‌ بار در قرقیزستان
رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخس گفت: ابوذر جعفری، قهرمان و پدیده کشتی آلیش کشورمان برای اعزام به مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ «ارکین‌بایف» قرقیزستان راهی تهران شد.

هادی نوروزی، رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: ابوذر جعفری، قهرمان و پدیده کشتی آلیش کشورمان برای اعزام به مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ «ارکین‌بایف» قرقیزستان راهی تهران شد.

وی خاطرنشان کرد: این پهلوان با اخلاق که در خردادماه امسال در شهرستان سرخس عنوان نخست مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور را کسب کرده بود با دعوت سرمربی تیم ملی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد و ان‌ شاء الله به عنوان ملی پوش سنگین وزن جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها به روی تشک می‌رود.

نوروزی عنوان کرد: مسابقات جایزه بزرگ قرقیزستان که با حضور کشورهای صاحب نام دنیا برگزار می‌شود، سطحی معادل مسابقات جهانی دارد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخس تصریح کرد: محمد نیکومنش، دیگر پهلوان شهرستان سرخس نیز جزو ورزشکاران اعزامی به این رقابت‌ها بود که در روزهای پایانی به علت مصدومیت این مسابقات را از دست داد.

انتهای پیام/