پرداخت ۸۰ درصد شهریه دانشجویان معلول توسط بهزیستی سرخس
پرداخت ۸۰ درصد شهریه دانشجویان معلول توسط بهزیستی سرخس
سلیمی گفت: بهزیستی سرخس از ۱۶ دانشجوی دو حوزه امور اجتماعی و توانبخشی با پرداخت ۸۰ درصد شهریه حمایت می‌کند.

حسن سلیمی، سرپرست اداره بهزیستی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: ۱۶ آذر یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است که با شهادت خود به جهانیان فهماندند، ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استوار ایستادگی می‌کنند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.

وی با اشاره به حمایت اداره بهزیستی سرخس از دانشجویان «دارای معلولیت» تصریح کرد: بهزیستی سرخس از ۱۶ دانشجوی دو حوزه امور اجتماعی (زنان سرپرست خانوار) و توانبخشی (دارای معلولیت) با پرداخت ۸۰ درصد شهریه حمایت می‌کند.

سرپرست اداره بهزیستی سرخس بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، دانشجویانی که سرپرست معلول با درصد شدید و خیلی شدید دارند نیز می‌توانند از این یارانه ۸۰ درصدی بهره‌مند شوند.

سلیمی با اشاره به شناسایی دو هزار و ۵۶۱ معلول در سرخس عنوان کرد: از این تعداد ۱۱۰۰ نفر به‌طور مستقیم از سوی بهزیستی مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند و مابقی در نوبت ثبت خدمات‌دهی این سازمان هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده رایگان از حمل و نقل شهری، ارائه خدمات مشاوره و خدمات درمانی، چشم پزشکی، بینایی‌سنجی، تخفیف ۱۵ درصدی برای خرید دارو و سفر رایگان به مشهد مقدس با ارائه کارت شناسایی از جمله خدماتی است که بهزیستی سرخس به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان از ۱۳ تا ۱۹ آذرماه به معلولان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/