پالایشگاه گاز سرخس در مسیر سرآمدی صنعت نفت
پالایشگاه گاز سرخس در مسیر سرآمدی صنعت نفت
مدیر تعالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از ارزیابی این مجتمع گازی به عنوان نماینده صنعت پالایش گاز کشور در نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت خبر داد.

علیرضا پرنیان در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: این ارزیابی به مدت دو روز و با حضور تیمی متشکل از ارزیابان حرفه ای دبیرخانه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت و بر اساس مدل تعالی EFQM برگزار شد.

 

وی اظهارداشت: جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت برای نخستین بار و بر اساس نظام نامه مصوب وزارت نفت در هر یک از چهار شرکت اصلی این وزارتخانه در حال برگزاری است و پس از انجام فرآیند ارزیابی، شرکت های سرآمد وزارت نفت برای حضور در سطح ملی انتخاب و معرفی می شوند.

 

مدیر تعالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس خاطرنشان کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تاکنون با استقرار و توسعه نظام های نوین مدیریتی و توجه به نیازها و انتظارات ذینفعان خود علاوه بر بهبود فرآیندها و نتایج عملکردی، موفقیت های بسیاری را در سطح وزارت نفت و کشور کسب کرده که برای نمونه می توان به دریافت تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی، کسب جایزه صنعت سبز کشور و کسب رتبه برتر روابط عمومی ها اشاره کرد.

انتهای پیام/