«ولایت»، خط قرمز حاج قاسم سلیمانی/ ملت ایران به غرب پرستان داخلی یک «نه» بزرگ سیاسی بگویند
«ولایت»، خط قرمز حاج قاسم سلیمانی/ ملت ایران به غرب پرستان داخلی یک «نه» بزرگ سیاسی بگویند
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: شهید سلیمانی یک فرد جامع بود که همه سلایق را تحمل می‌کرد و از طرفی بر خطوط قرمز هم ایستادگی داشت و مهم‌ترین خط قرمز او «ولایت» بود.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: در این دهه، فاطمیه اول را داریم که باید تلاش کنیم، بصیرت فاطمی که شاخص‌ترین محور آن «ولایتمداری» است، گسترش یابد.

وی افزود: مردم بصیر و ولایتمدار ایران در این دهه و در روز نهم دی‌ماه، تودهنی بزرگی به فتنه گران، غرب‌زدگان و غرب پرستان زدند.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم، خاطرنشان کرد: حاج قاسم با شهادت خودش، بصیرت را از کشور ایران، به منطقه و فراتر از آن یعنی به جهان صادر کرد؛ شاهد این قضیه تحولات بزرگ در منطقه غرب آسیا و بازتاب جهانی تشییع تاریخی پیکر مطهر ایشان بود.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: امروز مردم آمریکا در مقابل کاخ سفید، تصویر سردار سلیمانی را به دست می‌گیرند، این یعنی حاج قاسم تنور بصیرت را گرم کردند.

وی با تأکید بر اینکه در دهه بصیرت باید در راستای اهداف حاج قاسم حرکت کنیم، افزود: حاج قاسم یک فرد جامع بود که همه سلایق را تحمل می‌کرد و از طرفی بر خطوط قرمز هم ایستادگی داشت.

امام‌جمعه سرخس «ولایت» را مهم‌ترین خط قرمز حاج قاسم عنوان کرد و گفت: محور وصیت‌نامه این شهید والامقام هم تأکید بر حفظ جایگاه ولایت است که فرمودند، از مهم‌ترین شئون عاقبت‌به‌خیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی «رهبر معظم انقلاب» است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد.

ملت ایران به غرب پرستان داخلی یک نه بزرگ سیاسی بگویند

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه قطعاً «مجازات» و «انتقام سخت» از آمران و عاملان شهادت حاج قاسم نزدیک است، افزود: یکی از بزرگ‌ترین سیلی‌هایی که بر پیکره استکبار پس از شهادت ایشان وارد شد، تشییع‌جنازه تاریخی و میلیونی این شهید بزرگوار بود؛ این یعنی شهادت حاج قاسم به‌مراتب از حیات ایشان برای دشمن سنگین‌تر تمام می‌شود.

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی با شهادتش، فرهنگ مقاومت و فرهنگ حاج قاسم شدن را منتشر کرد؛ فرهنگ حاج قاسم، قوی شدن از درون و نگاه به داخل و دل نبستن به دست بیگانگان است.

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: عین الاسد را هم که در هم کوبیدیم، بار دیگر هیمنه استکبار شکست و این در حالی بود که کسی تاکنون جرئت حتی شلیک یک گلوله به سمت آمریکایی‌ها در منطقه را نداشت.

اخراج کامل آمریکا از منطقه از ابعاد «انتقام سخت» است

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: هر مقدار در داخل قوی‌تر باشیم، به انتقام سخت از دشمن نزدیک‌تر می‌شویم و لازمه‌اش این است که ملت ایران جبهه مزدوران استکبار را در داخل ذلیل کنند و یک نه بزرگ سیاسی به غرب‌زدگان و غرب پرستان بگویند و بساط آن‌ها را جمع کنند.

وی با بیان اینکه اخراج کامل آمریکا از منطقه یکی دیگر از ابعاد «انتقام سخت» است، گفت: با اخراج آمریکا از منطقه، شرارت‌های او هم کم می‌شود و از طرفی صهیونیست‌ها بدون یاور می‌شوند و راحت‌تر می‌توانیم، حسابمان را با این غده سرطانی صاف کنیم.

امام‌جمعه سرخس در پایان با بیان اینکه در دهه بصیرت پویش‌هایی در شهرستان برای یادبود حاج قاسم راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: ازجمله این پویش‌ها، پویش جهاد علمی، پویش ختم قرآن در فضای مجازی و هدیه آن به روح شهید سلیمانی، پویش اهدای بسته‌های حمایتی آموزشی و پویش جهاد پزشکی توسط پزشکان متعهد است.

انتهای پیام/