وزارت نفت ۶ دستگاه «ونتیلاتور» به بیمارستان سرخس اهدا کرد+ عکس
وزارت نفت ۶ دستگاه «ونتیلاتور» به بیمارستان سرخس اهدا کرد+ عکس
محمدی گفت: وزارت نفت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی ۶ دستگاه «ونتیلاتور» به بیمارستان لقمان سرخس اهدا کرد.
سید ابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: وزارت نفت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی ۶ دستگاه «ونتیلاتور» به بیمارستان لقمان سرخس اهدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این ۶ دستگاه ونتیلاتور، ۲ میلیارد تومان است که از سوی شرکت ملی نفت ایران، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق خریداری و به بیمارستان لقمان سرخس تحویل شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق یادآور شد: تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان لقمان سرخس نیز برعهده این مجموعه گذاشته شده وبد که با هزینه نزدیک به پنج میلیارد ریال انجام شد.

محمدی اهدای ماسک و اقلام مقابله با کرونا با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات این شرکت در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: در پی شیوع کرونا و به منظور تجهیز بیمارستان‌های شهرهای نفتی و گازی کشور، وزارت نفت ۱۴۱دستگاه ونتیلاتور برای توزیع در این شهرها تهیه کرده بود، که ۶ دستگاه به بیمارستان لقمان سرخس اختصاص و تحویل شد.

«ونتیلاتور»، تهویه مکانیکی تهاجمی یا (تنفس مصنوعی) وسیله‌ای است که اگر وضعیت بیمار با وجود مراقبت‌های حمایتی در بیمارستان بدتر شود و در شرایطی قرار گیرد که نتواند نفس بکشد، پزشکان با استفاده از این روش اکسیژن موردنیاز بیمار را تامین می‌کنند.

انتهای پیام/