واگذاری دی کلینیک نفت و گاز سرخس به وزارت بهداشت و درمان+ سند
واگذاری دی کلینیک نفت و گاز سرخس به وزارت بهداشت و درمان+ سند
با پیگیری نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی و موافقت وزیر نفت، دی کلینیک نفت و گاز شهرستان سرخس به وزارت بهداشت و درمان واگذار می شود.

به گزارش اختصاصی خبرنگار نسیم سرخس، با پیگیری نماینده شهرستان سرخس در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که در تاریخ ۱۱ تیرماه امسال در دفتر وزیر نفت برگزار شد، طرح واگذاری دی کلینیک با تمامی امکانات و تجهیزات به وزارت بهداشت و درمان مورد موافقت قرار گرفت و این دی کلینیک جهت استفاده تمامی شهروندان سرخسی به وزارت بهداشت و درمان واگذار می شود.

 

جلسه سیداحسان قاضی زاده هاشمی با مدیران وزارت نفت در دفتر وزیر نفت در روز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۳۹۷ با موضوع طرح های گازی در استان خراسان برگزار شد و این جلسه علاوه بر تصویب واگذاری دی کلینیک نفت و گاز به وزارت بهداشت و درمان، مصوبات دیگری نیز داشت.

یکی از این مصوبات مربوط به طرح توسعه میدان گازی طوس است و طبق این صورت جلسه برای اجرای این طرح از شرکت های اکتشاف و تولید داخلی با شرایط آغاز بازپرداخت سرمایه گذاری طرح با ۳ سال تاخیر استفاده می شود.

 

رسیدگی به کمبود نیروی انسانی در شرکت های نفت و گاز شرق و پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مصوبه دیگر این جلسه مربوط به طرح ذخیره سازی زیرزمینی گاز است که طبق آن به زودی برای سرمایه گذاری و اجرای آن اعلان مناقصه عمومی می شود.

 

احداث واحد جدید پتروشیمی به شرط وجود سرمایه گذار در استان خراسان، حمایت مالی وزارت نفت از احداث جاده با اولویت بیشتر و احداث ورزشگاه در سرخس در حد امکانات و مقدورات صنعت نفت و حمایت کامل از توسعه گاز رسانی روستایی در استان خراسان از جمله سرخس و فریمان از مصوبات دیگر جلسه نماینده مردم سرخس در مجلس با وزیر نفت و مدیران وزارت نفت است.

انتهای پیام/