نماینده مردم تهران نسبت به علنی شدن اختلافات روسای قوا تذکر داد که با مزاح رئیس مجلس مواجه شد.
به گزارش نسیم سرخس به نقل از خبرآنلاین، در جلسه علنی امروز، غلامرضا تاج گردون پیشنهاد انتقال شورای عالی بیمه و سلامت از زیرمجموعه وزارت رفته به زیرمجموعه وزارت بهداشت را مطرح کرد. مصطفی کواکبیان در مخالفت با آن گفت که این مشکل دولتی هاست و آنها نباید در زمین مجلس بازی کنند و در این زمینه یک مثال از کشور مالزی زد و گفت: چنین اختلافی در کشور مالزی بود،‌ آقای ماهاتیر محمد مسئولین بهداشت و بیمه ای را در یک اتاق کردند و گفتند تا ۲۴ ساعت باید یک پارچه برای مردم تعیین تکلیف کنید. اگر دولتی ها اختلافی دارند که دارند باید خودشان حل کنند. نباید اختلاف را به زمین مجلس بیندازند.

او در بخشی از سخنانش فرصت را مغتنم دانست و محتوای سخنانش را به سمت روسای قوا تغییر داد و از علنی شدن اختلافات آنها انتقاد کرد. کواکبیان گفت:‌چون وقت است همینجا به روسای قوا می گویم چرا مسائل خود را از طریق تریبون های عمومی حل می کنید؟ می توانیم بنشینیم و اختلاف بین خودمان را فی مابین حل کنیم.

این انتقاد با واکنش طنز لاریجانی همراه شد. رئیس مجلس با خنده خطاب به کواکبیان گفت:‌ لابد پیشنهاد شما این است که سران قوا را توی یک اتاق بکنند بلکه مسئله حل شود؟

و کواکبیان پاسخ داد: بله اگر این طور باشد هم درست است. من پیشنهاد شما را هم تایید می کنم.

 انتهای پیام/