هنرمندان سرخس به کمپین «من یک سپاهی هستم» پیوستند+ تصاویر
هنرمندان سرخس به کمپین «من یک سپاهی هستم» پیوستند+ تصاویر
جمعی از هنرمندان شهرستان سرخس به نمایندگی از سایر هنرمندان این شهرستان ضمن دیدار با فرمانده سپاه سرخس، در پاسخ به عربده‌کشی‌ها و یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کمپین «من یک سپاهی هستم» پیوستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، جمعی از هنرمندان شهرستان سرخس به نمایندگی از سایر هنرمندان این شهرستان ضمن دیدار با فرمانده سپاه سرخس، در پاسخ به عربده‌کشی‌ها و یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کمپین «من یک سپاهی هستم» پیوستند.

 

عیسی صفری، فرمانده سپاه سرخس در این دیدار با تأکید بر اینکه مردم غیور ایران اسلامی در طول تاریخ زیر بار زور و نظام سلطه نرفته‌اند، اظهار کرد: امروز پرچم استکبارستیزی به علمداری جمهوری اسلامی در کل جهان به اهتزاز درآمده است.

 

وی افزود: همه مردم ایران اسلامی و هر کسی که دغدغه دین، شرف، عزت و عظمت و اقتدار ملت متمدن ایران را داشته باشد یک «پاسدار» است.

 

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی نشأت‌گرفته از تفکر اسلام ناب است و خروجی این تفکر پاسداری می‌شود که حافظ تمام ارزش‌های جامعه است.

 

صفری بابیان اینکه امروز تمام سیاست‌های سیاستمداران آمریکایی نخ‌نما شده است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها به دنبال کدخدایی هستند، بنابراین فقط باید با زبان زور با آن‌ها سخن گفت.

 

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماینده گفتمان مقاومت و استکبارستیزی و گفتمانی است که از متن قرآن آمده است.

 

فرمانده سپاه سرخس ادامه داد: اظهارات اخیر غربی‌ها علیه ایران اسلامی، همان رفتار پلیس خوب و بد است که بایستی سیاسیون ما به سمتی حرکت کنند که در دام توطئه دشمن نیفتند.

 

صفری با تأکید بر اینکه امروز موشک‌های جمهوری اسلامی، گلوی رژیم صهیونیستی را گرفته است، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما امروز در عرصه‌های موشکی و دفاعی به خودکفایی رسیده‌اند و هراسی هم از تحریم‌های دشمن ندارند.

 

وی اظهار داشت: موج انقلاب اسلامی امروز جهانی شده و دیپلماسی جمهوری اسلامی به دنبال بیداری ملت‌ها است.

 

امید نوری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دولت ریاکار این کشور را بیش از گذشته برای مردم جهان نمایان کرد، بیان داشت: ملت ایران تا آخرین قطره خونشان پای ارزش‌های انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌ایستند.

 

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که سهم هرچند کوچکی از برنامه‌های هنری شهرستان را به امنیتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ما به ارمغان آورده‌اند اختصاص بدهیم.

انتهای پیام/