هدف اصلی فتنه اخیر ایجاد ناامنی در کشور است/ اغتشاش‌گران در ایام عزای اهل‌بیت(ع) حرمت‌ها را شکستند
هدف اصلی فتنه اخیر ایجاد ناامنی در کشور است/ اغتشاش‌گران در ایام عزای اهل‌بیت(ع) حرمت‌ها را شکستند
حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه هدف اصلی فتنه اخیر ایجاد ناامنی در کشور است، گفت: در ایام عزای اهل بیت(ع) حرمت‌ها را اغتشاش‌گران شکستند؛ آن‌هایی که خیمه امام حسین(ع) را می‌سوزانند، از مردم نیستند و مردم نباید دور منافقان و معاندان کوردل که امنیت ما را نمی‌خواهند ببینند، جمع شوند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: در کشوری که متعلق به رسول الله است و در کشور امام زمان(ع) به امام حسین(ع) و قرآن اهانت می‌شود و پرچم عزای حسین(ع) و خانه خدا را آتش می‌زنند؛ این اهانت‌‎ها و هتک حرمت‌ها را به امام زمان(عج) تسلیت می‌گوییم.

امام جمعه سرخس افزود: دشمنان ما بدانند این کشور صاحب دارد و سربازان امام زمان(عج) هر لحظه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری به ریشه فتنه و اتفاقات اخیر در کشورمان اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی بعد از اینکه شکست مفتضحانه‌ای از جبهه مقاومت خوردند و راهپیمایی ۲۰ میلیون عاشق حسین(ع) را دیدند و نتوانستند این شور و شعور و وحدت مثال‌زدنی ملت ایران و عراق را تحمل کنند، راهبرد سانسور خبری و رسانه‌ای را شروع کردند که از عوامل فتنه است.

وی بیان کرد: از ملت عراق برای پذیرایی از جمعیت میلیونی زائران حسینی که سنگ تمام گذاشتند، تشکر می‌کنیم؛ در این سیل جمعیت همه چیز فراوان بود و این اجتماع میلیونی باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: یکی از علل فتنه اخیر این است که اربعین و دستاورد بزرگ آن را به حاشیه ببرند؛ یکی دیگر از علل فتنه به حاشیه بردن گشایش‌های اقتصادی به واسطه ارتباط جمهوری اسلامی با شرق است‌؛ قطعا در آینده گشابش‌های اقتصادی در شرق شامل کشورها می‌شود.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه پول مشترک و بانک مشترک سقوط دلار را به همراه دارد، گفت: غرب امروز غرق در مشکلات اقتصادی است، اما جمهوری اسلامی ایران با راهبردهای مقتدرانه به دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها و گشایش افتصادی است.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: عضویت رسمی ایران در شانگهای که دو ابر قدرت اقتصادی چین و روسیه در آن عضو رسمی هستند، ایران را تقویت می‌کند؛ حضور دست پر رئیس جمهور ما در سازمان ملل باعث عصبانیت دشمن شد و می‌خواستند با حوادث اخیر این دستاورد ر ا هم تحت‌الشعاع قرار دهند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: هدف اصلی از فتنه اخیر این است که امنیت ایران را از بین ببرند؛ هدفشان دو قطبی کردن و برادرکشی است؛ از احساسی رفتار کردن باید پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی قربانی حوادث است و مظلومانه با او رفتار می‌شود؛ نیروی انتظامی شهید داد، کتک خورد، اما افراد گول‌خورده را هدایت کرد‌؛ از طرفی ما با ریشه‌های فتنه، معاندان و منافقان مشکل داریم و قطعا با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

امام جمعه سرخس بیان کرد: در ایام عزای اهل بیت علیهم‌السلام حرمت‌ها را اغتشاش‌گران شکستند؛ آن‌هایی که خیمه امام حسین(ع) را می‌سوزانند تعدادشان اندک است و از مردم نیستند؛ از خانواده‌ها درخواست داریم تا مراقب جوانانشان باشند؛ مردم نباید دور منافقان و معاندان کوردل که امنیت و عزت ما را نمی‌خواهند ببینند، جمع شوند.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: دور تا دور ما گرگ‌های گرسنه هستند و با تمام وجود باید از عزتمان دفاع کنیم؛ از صبر و حوصله نیروی انتظامی در اتفافات اخیر تقدیر داریم؛ امروز مردم ما با شرکت در راهپیمایی نشان می‌دهند که ملت امام حسین(ع) هستند و ملت امام حسین(ع) شعار او «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» است.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با تبریک هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سه عنصر چشمه جوشان انقلابی و انقلابی‌گری، نقش امام و رهبری و نقش مردم انقلابی باعث شد تا در دفاع مقدس پیروزی حاصل شود؛ امروز جوانان ما در رکاب ولایت هستند و جهاد تبیین را دنبال می‌کنند و نقشه‌‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند‌.

انتهای پیام/