هدف ارتش اعتلای کلمه «لا اله الا الله محمد رسول الله» است
هدف ارتش اعتلای کلمه «لا اله الا الله محمد رسول الله» است
ارشد نظامی آجا گفت: تفاوت شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش ها های جهان این است که ارتش جمهوری اسلامی هدفش اعتلای کلمه «لا اله الا الله محمد رسول الله» است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سرهنگ رسول صمدپور در مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در سرخس گفت: تفاوت شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش ها های جهان این است که ارتش جمهوری اسلامی هدفش اعتلای کلمه «لا اله الا الله محمد رسول الله» است.

 

وی اذعان کرد: هدف ارتش جمهوری اسلامی ایران «الله» و فرمانده اش متصل به خداوند است و همین امر باعث شده است که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا برای جمهوری اسلامی نتواند تصمیم گیری کند.

 

صمدپور خاطرنشان کرد: تا زمانی که پشتوانه مردمی و حمایت های رهبر معظم انقلاب پشت سر نیروهای مسلح باشد، محصول نیروهای مسلح تولید امنیت خواهد بود.

 

ارشد نظامی آجا ادامه داد: این پشتوانه مردمی از نیروهای مسلح باعث شده است که دشمن جرات نکند حتی یک نگاه چپ به خاک جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

 

وی در پایان با تاسی به آیات قرآن کریم تصریح کرد: صراط مستقیم پرستش خداوند است که اگر در این راه قرار بگیریم سعادتمند می شویم.

انتهای پیام/ب