نقش فرماندار در حمایت از جذب جوانان بومی تحصیل‌کرده در ادارات سرخس
نقش فرماندار در حمایت از جذب جوانان بومی تحصیل‌کرده در ادارات سرخس
در سومین یادداشت از سلسله یادداشت‌های «#خادم_مردم_سرخس» که مربوط به انتخاب فرماندار سرخس است، به موضوع نقش فرماندار سرخس در حمایت از جوانان بومی به‌خصوص جوانان تحصیل‌کرده پرداختیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در سومین یادداشت از سلسله یادداشت‌های «#خادم_مردم_سرخس» که مربوط به انتخاب فرماندار سرخس است، به موضوع نقش فرماندار سرخس در حمایت از جوانان بومی به‌خصوص جوانان تحصیل‌کرده پرداختیم.

متن این یادداشت را در ادامه می‌خوانید.

فرماندار در هر شهرستانی به عنوان نماینده عالی دولت و قوه مجریه شناخته می‌شود که می‌تواند با حمایت از جوانان بومی و تحصیل‌کرده و مشارکت دادن آن‌ها در امور مختلف شهرستان نقش مهمی در توسعه هر چه سریع‌تر آن شهرستان داشته باشد.

یکی از راه‌های موثر در مشارکت دادن جوانان نخبه حمایت از آنان برای جذب در سازمان‌ها و ادارات است که آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی است که به واسطه ارتباط چندسویه با مردم یک جامعه تحت رصد و ذره‌بین مردم همان جامعه است و تعاملات موجود در آن تاثیرات بسیار زیادی در چرخه صنعت و تولید یک جامعه دارد.

نیروی انسانی موجود در بدنه این وزارتخانه فرهنگی و اجتماعی قطعاً می‌بایست از جنس افرادی باشد که به اصول و فنون مرتبط با شغل خود آگاهی داشته باشند و از توانایی جسمی مناسب برای انجام فرآیند تدریس آن هم به صورت حضوری و مجازی برخوردار باشند.

با توجه به بازنشستگی‌های پیش روی اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخس و همچنین نیاز جوانان بومی شهرستان به کار، لازم است تا فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت با حمایت از جوانان بومی و تحصیل‌کرده در استخدامی‌های جدید آموزش و پرورش از ظرفیت‌های این جوانان برای تعلیم و تربیت در شهرستان استفاده کند.

یادداشت از حامد مهدوی، فعال رسانه‌ای

انتهای پیام/