نشان دادن جلوه‌های اربعین دل‌ها را به سمت اسلام حقیقی سوق می‌هد
نشان دادن جلوه‌های اربعین دل‌ها را به سمت اسلام حقیقی سوق می‌هد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: جلوه‌های خوب رحمانی و محبتی اربعین این روزها به نمایش درآمده و این جلوه‌ها را دشمنان امام حسین(ع) نشان نمی‌دهند، چون نشان دادن جلوه‌های اربعین دل‌ها را به سمت اسلام حقیقی سوق می‌هد و دشمنان از این هراس دارند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ سرخس با اشاره به سکوت رسانه‌های غربی درباره همایش میلیونی اربعین حسینی اظهار کرد: دشمنان امام حسین علیه‌السلام در رسانه‌های خودشان سکوتی را شروع کردند تا رویداد جهانی اربعین را مردم جهان متوجه نشوند.

امام جمعه سرخس افزود: امروز با وجود سکوت رسانه‌های غربی، حدود ۵ میلیون نفر در انگلیس و ۵۰ میلیون نفر در سایر کشورهای جهان شکوه اربعین را تماشا می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز از ۴۰ ملیت و حدود ۴۰ میلیون نفر در راهیپمایی اربعین حسینی از سراسر جهان حضور دارند، اما دشمنان امام حسین علیه‌السلام در رسانه‌هایی که دارند، اعلام می‌کنند که صدها هزار نفر در این همایش شرکت کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه هرساله کاروان‌هایی از برادران اهل سنت ما نیز در این راهپیمایی میلیونی حضور دارند، گفت: جلوه‌های خوب رحمانی و محبتی اربعین این روزها به نمایش درآمده و این جلوه‌ها را دشمنان امام حسین علیه‌السلام نشان نمی‌دهند؛ نشان دادن اربعین دل‌ها را به سمت اسلام حقیقی می‌کشد و دشمنان از این هراس دارند.

امام جمعه سرخس ادامه داد: امروز میلیون‌ها نفر عاشق حسینی راهی اربعین هستند؛ این عشق مثال‌زدنی و جذبه امام حسین علیه‌السلام در سراسر عالم پخش شده است‌؛ خیلی‌ها از دل آمریکا و انگلیس و کشورهای اروپایی برای امام حسین علیه‌السلام اشک می‌ریزند.

وی عنوان کرد: ان شاء الله این همایش بین‌المللی به ظهور امام زمان(عج) متصل و حکومت جهانی آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: آنچه باعث شده ملت ایران در برابر همه مشکلات صبر کنند، نام حضرت زهرا سلام الله علیها و امام حسین علیه‌السلام است و نام حضرت زهرا سلام الله علیها و امام حسین علیه‌السلام شور انقلابی را در کشور ما زنده نگه داشته است.

خطیب جمعه سرخس در پایان با تاکید بر اینکه کشور ما امروز در حوزه دفاعی و نظامی افتخارآفرین است، گفت: رزمایش‌های اخیر ارتش و رونمایی از شناور شهید سلیمانی نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد؛ امروز نام شهید سلیمانی زنده‌تر از قبل است.

انتهای پیام/