ناجا همچون دژ مستحکم در برابر ناهنجاری‌ها ایستاده است/ مردم بیشترین سهم را در ایجاد امنیت دارند
ناجا همچون دژ مستحکم در برابر ناهنجاری‌ها ایستاده است/ مردم بیشترین سهم را در ایجاد امنیت دارند
فرمانده هنگ مرزی سرخس با تأکید بر اینکه مردم بیشترین سهم را در ایجاد امنیت دارند، گفت: امروز نیروی انتظامی همچون دژ مستحکم در برابر ناهنجاری‌ها ایستاده و از مردم دفاع می‌کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حمزه قاسمی در جمع نمازگزاران اهل سنت سرخس با بیان اینکه امنیت یک مقوله چندوجهی است، اظهار کرد: امنیت به راحتی به دست نمی‌آید و همه مردم در برقراری آن سهیم هستند و بیشترین سهم را در ایجاد امنیت دارند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس با تأکید بر اینکه امنیت جزو واجبات است، تصریح کرد: اگر امنیت باشد در کنارش همه چیز محقق می‌شود ولی اگر امنیت نباشد ما هیچ چیز نداریم.

وی در ادامه با اشاره به شکست دشمن در جنگ نظامی عنوان کرد: دشمن در جنگ نظامی با ما شکست خورده و مصداق بارز آن هم این است که در هشت سال دفاع مقدس یک وجب خاک ندادیم.

قاسمی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت و حضور مردم در صحنه است، افزود: امروز ابرقدرتی که همه از آن می‌ترسند و وحشت دارند، پهپاد غول پیکرش در آسمان ایران اسلامی متلاشی می‌شود.

فرمانده هنگ مرزی سرخس تأکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مانند دژ مستحکم در برابر ناهنجاری‌ها ایستاده و از مردم همیشه دفاع می‌کند و با کسانی هم که بخواهند نظم و امنیت را برهم بزنند قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: امروز دشمن  با جمهوری اسلامی وارد جنگ اقتصادی شده اما مردم ما هوشیار هستند و این جنگ نابرابر اقتصادی را هم با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/