موشک‌های سپاه، چشم اطلاعاتی آمریکا را کور کرد
موشک‌های سپاه، چشم اطلاعاتی آمریکا را کور کرد
امام جمعه سرخس گفت: موشک‌های سپاه توانست چشم اطلاعاتی آمریکا را در عراق کور کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به سیلی سخت سپاه به آمریکایی‌ها، گفت: این عملیات قدرت اطلاعاتی ما را به رخ دنیا کشید زیرا سامانه‌های پدافندی استکبار جهانی نتوانستند بر این موشک‌ها خللی وارد کنند و به طور کامل آنها غافلگیر شدند.

امام جمعه سرخس بیان کرد: جنگ الکترونیک، جنگی بود که در این قضیه انجام شد و در این جنگ، سپاه توانست سامانه‌های آنها را از کار بیاندازد و آنها نتوانستند موشک‌های ما را منحرف کنند.

وی افزود: سپاه در این عملیات نشان داد که می‌تواند با موشک‌هایی با برد و تخریب بیشتر استفاده کند اما این کار را نکرد از این موشک‌های میان‌برد استفاده کرد با اینکه ما موشک‌های قوی‌تری داریم.

خطیب جمعه سرخس عنوان کرد: این موشک‌ها توانست چشم اطلاعاتی آمریکا را در عراق کور کند.

حجت الاسلام بختیاری با اینکه در این قضیه آبروی آمریکایی‌ها رفت، گفت: در برابر نظامیان دیگر کشورها آبرویی برای آمریکایی‌ها نماند و فشار افکار عمومی باعث شد فقط یک جا را این‌ها نشان دهند که چه اتفاقی در عین الاسد افتاده است.

وی تاکید کرد: این پیروزی بزرگی بود و بعد از حدود ۸۰ سال از جنگ جهانی دوم که تهدید و حرف آمریکا که باعث ترس برخی کشورها می‌شد، این عملیات قدرت پوشالی آمریکا را به هم ریخت و در هم پیچید.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه اگر آمریکا می‌توانست قطعا به کشور ما حمله می‌کرد، افزود: آمریکا وقتی این عملیات را دید و فهمید موشک‌های بالاتر و قوی‌تری داریم و اگر دست به عملیاتی بزند با پاسخ کوبنده‌تری مواجه می‌شود بنابراین ترسید و هیچ عملیاتی انجام نداد.

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه جمهوری اسلامی شاخ آمریکا را شکست، گفت: گروه‌های مقاومت نیز وقتی دیدند ایران شاخ آمریکا را شکست آنها نیز دانستند که می‌توانند به آمریکا ضربه بزنند و این یک پیروزی بزرگ است.

وی ادامه داد: به واسطه سقوط هواپیما این پیروزی بزرگ به حاشیه نرود و ما پیروزی بسیار بزرگی داشتیم.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه سردار قاآنی نیز مانند سردار سلیمانی است، گفت: مرحبا به «سردار آسمان ما» سردار حاجی‌زاده عزیز که با مظلومیت و با صلابت است و چقدر زیبا با شجاعت و با صلابت بار دیگران را به دوش کشید.

حجت الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: مردم ما درک می‌کنند که امنیت خود را مدیون چه‌ کسانی هستند؛ شما بودید که با امنیتی که برای ایران ما به وجود آوردید؛ پهپادهای آمریکایی را شما مهار کردید و به زمین افکندید، شما بودید که داعشیان بزدلی که به مجلس ایران حمله کردند را از همین ایران به خاک و خون کشیدید.

وی اضافه کرد: این صداقت و شجاعت سپاه برای مردم ما بسیار ارزشمند است.

امام جمعه سرخس گفت: آن افراد بزدل و مزدوری که پس از سه روز و بعد از اینکه سپاه اشتباه خود را اعلام کرد، این‌ها مدافع کشته‌شدگان شدند آن هم بعد از سه روز، در این سه روز شما کجا بودید؟ مگر قبل از آن این‌ها هموطن ما نبودند؟

حجت الاسلام بختیاری ادامه داد: هنرمندان مزدور آمریکایی که اینقدر سینه‌چاک هموطنان ما شدید، چند نفر شما هنرمندان از هموطنان ما دفاع کردید که در قضیه حمله عمدی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری کشته شدند؟

وی خطاب به برخی هنرمندان گفت: شما کجا هستید که هم‌اکنون پاسداران ما به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان کمک می‌کنند؟ این افراد یک عده بزدل و مزدور هستند و جالب این است که برای این عده بزدل و مزدور سفیر انگلیس بازی‌گردانی می‌کند و تجمع افراد را مدیریت می‌کند؛ انگلیس در تمام جنایت‌های آمریکا شریک است.

خطیب جمعه سرخس بیان کرد: سفارت انگلیس در کشور ما چه غلطی می‌کند؟ چرا باید سفارت انگلیس در کشور ما باشد؟ مگر نفهمیدید انگلیس دشمن ما است و سفارت انگلیس جاسوس‌خانه است؟ امروز همه مردم انقلاب اسلامی از دولت می‌خواهند باید سفیر انگلیس به عنوان جاسوس از کشور اخراج شود.

حجت الاسلام بختیاری افزود: ریشه تمام گرفتاری‌ها از دست این روباه پیر است.

وی با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران، گفت: ما همه مطیع رهبری هستیم و هر آنچه ایشان بفرمایند ما از آن پیروی می‌کنیم.

امام جمعه سرخس با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره اهمیت شورای نگهبان، گفت: کسی که علیه شورای نگهبان بگوید شورای نگهبان کذا و کذا است طبق فرمایش امام راحل (ره) مفسد است؛ شورای نگهبان، نگهبان آرمان اسلام، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و عجیب است کسانی که خودشان با تایید شورای نگهبان آمدند بالا و تایید شدند حالا شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند؟

حجت الاسلام بختیاری افزود: چگونه انسان کشور را برای چهار سال تحویل انسان‌های غیرصالح بدهد؟ این شورای نگهبان است که باید تشخیص بدهد که چه کسی صالح و چه کسی غیر صالح است.

وی گفت: در انتخابات‌های دوره‌های قبل افراد زیادی از سلایق مختلف تایید صلاحیت شدند اما فقط یک جناح است که تایید صلاحیت نمی‌شود و آن هم جناح فساد است، جناح فساد اقتصادی، نفاق، ضدولایت و ضد نظام جناحی است که شورای نگهبان به هیچ عنوان تایید نمی‌کند.

امام جمعه سرخس با اشاره به خسارت‌های زیادی که سیل به سیستان و بلوچستان وارد کرده، گفت: از همه مردم عزیز می‌خواهیم کمک و مشارکت کنند تا غم و رنج آنها کم شود.

انتهای پیام/