ملت ایران شعار مبارزه با استکبار را به‌عنوان مشعلی حفظ کند/ شاهد نفوذ دشمن در ارکان نظام در ۸ سال گذشته بودیم
ملت ایران شعار مبارزه با استکبار را به‌عنوان مشعلی حفظ کند/ شاهد نفوذ دشمن در ارکان نظام در ۸ سال گذشته بودیم
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: ملت ایران شعار مبارزه با استکبار را باید به عنوان پرچم و مشعلی حفظ کند و شیوه‌های دشمنی او را بشناسد تا راه مبارزه را گم نکند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مبارزه مستمر با استکبار اظهار کرد: در رابطه با اقدامات استکبار در هر جایی از سطح جهان که دستمان برسد، افشاگری می‌کنیم.

امام جمعه سرخس افزود: هر جا مظلومی از دست استکبار دچار آسیب باشد، طرف مظلوم را می‌گیریم و در هر جای جهان آمریکایی‌ها علیه ملت و حقیقتی که ما به آن پایبندیم، اقدامی کنند، ترفند آن‌ها را برملا می‌کنیم.

وی بیان کرد: به تعبیر امام راحل (ره)، ساده‌اندیشی این است که ملتی یا مسئولی فکر کند که آمریکا دست از ما و دست از دشمنی با اسلام برداشته باشد؛ در تمام ماهیت آمریکا دشمنی با اسلام موج می‌زند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: ملت ایران شعار مبارزه با استکبار را باید به عنوان پرچم و مشعلی حفظ کند، برای اینکه آمریکا دشمن آشکار ما است.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: شیوه‌های دشمنی آمریکا بسیار نرم و با مکر و حیله است؛ اگر شیوه‌های دشمنی استکبار را نشناسیم، راه مبارزه را گم می‌کنیم.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه به برخی سیاست‌های استکبار در قرآن اشاره و بیان کرد: بهره‌برداری از نقاط ضعف یکی از سیاست‌های استکبار است و معمولا آن‌هایی که پیاده نظام دشمن هستند به او این کدهای ضعف می‌دهند.

وی اضافه کرد: سیاست دیگر شیطان سیاست گام به گام است؛ یعنی از طریق ابزارهایی همچون فضای مجازی دین و اعتقاد مردم را می‌گیرد؛ دشمن امروز در فضای مجازی مردم را قورباغه پز می‌کند.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: برنامه دیگر دشمنان این است که در اقداماتشان استمرار داشته باشند و این کار را با نفوذ در همه بخش‌ها انجام می‌دهند.

امام جمعه سرخس در ادامه با گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت شهید دانش آموز حسین فهمیده و ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوس، گفت: جوانان ما و عزیزانی که در عرصه تعلیم و تربیت هستند باید مدام به فکر دشمن باشند و درباره اقدماتش افشاگری کنند و آن‌هایی که به سمت شیاطین رفتند را نجات بدهند و چهره پلید شیطان بزرگ و نوکران آن‌ها را به جوانان نشان بدهند.

وی عنوان کرد: متاسفانه در ۸ سال گذشته در ارکان کشور دشمن نفوذ کرد و بلایی به سر کشور آوردند که به این زودی‌ها قابل جبران نیست.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: درباره حمله سایبری به سامانه هوشمند بنزین نیز همین نفوذ دشمن مصداق دارد، همانطور که پدافند غیرعامل کشور به دولت قبل بارها در این رابطه تذکر داده بود، اما به این مسئله بی‌توجهی کردند.

خطیب نماز جمعه سرخس تاکید کرد: دولت و رئیس جمهور اگر انقلابی باشد، بزرگ‌ترین حمله سایبری دشمن را ظرف چند ساعت جمع می‌کند و اگر نبود انتخاب خوب مردم، باید شاهد حوادث آبان ۹۸ بودیم.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: فرق است بین کسی که می‌گوید صبح جمع فهمیدم و کسی که در وسط میدان مشکلات را پیگیری می‌کند و ظرفیت‌ها را بسیج کرد و نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات به وجود آمده درباره تامین مرغ موردنیاز مردم شهرستان گفت: مسئولان سهمیه مرغ شهرستان را پیگیری کنند و راه هرگونه سوءاستفاده در این رابطه را ببندند.

انتهای پیام/