مطالبه ۱۵ ساله رهبری درباره راه اندازی شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است
مطالبه ۱۵ ساله رهبری درباره راه اندازی شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است
امام جمعه سرخس با تاکید بر راه اندازی هرچه سریع‌تر شبکه ملی اطلاعات گفت: مطالبه ۱۵ ساله رهبری درباره راه اندازی شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: در هر حکومتی که مردم در همه صحنه ها حضور فعال داشته باشند آن حکومت بقا پیدا می‌کند.

امام جمعه سرخس افزود: انقلاب اسلامی ایران با پشتیبانی مردم پیروز شد و با حمایت مردم چهل سال است که در همه صحنه‌ها محکم و مقتدر ایفای نقش می‌کند.

وی تاکید کرد: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با رهنمودها و اشارات و بصیرت افزایی رهبر انقلاب، نظام اسلامی را از همه تهدیدها حفظ کردند و آخرین فتنه مستکبران را که بسیار پیچیده بود نابود کردند.

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه فتنه‌‌گران برای ملت ایران چاه کنده بودند و می‌خواستند امنیت و وحدت ما را که از بالاترین نعمت‌ها است از ما بگیرند، تصریح کرد: حکومتی که در آن هرج و مرج باشد، ثروت‌ها هم نمی‌ماند و عبادت‌ها هم به خطر می‌افتد.

امام جمعه سرخس بیان کرد: مقام معظم رهبری با چشم تیزبین خودشان ملت را از چاهی که سلطنت‌طلب‌ها و منافقین در فتنه اخیر کنده بودند و به دنبال از بین بردن شیرازه نظام بودند، نجات دادند.

وی بیان داشت: با وجود انتقادها و اعتراض‌ها نسبت به نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین، ملت ایران در فتنه اخیر نقشه دشمن را شناختند و صف‌شان را از آشوبگران و اشرار جدا کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات طبقه محروم و مستضعف که بار اصلی انقلاب بر دوش آنان است را حل کنند، اظهار داشت: مسئولان با مردم شفاف باشند و اهل دروغ‌گویی نباشند؛ مردم ما به رهبری علاقه دارند چون با مردم همیشه از روی صداقت و شفافیت سخن می‌گویند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: نسل چهارم جنگ‌ها شروع شده است؛ این نسل چهارم جنگ‌ها به صورت نرم برای تربیت سربازانی که به دنبال فرصت ها برای اغتشاش و آشوب هستند، در جریان است.

امام جمعه سرخس بیان‌ کرد: در لبنان به دنبال افزایش مالیات واتس‌اپ و در ایران در مسئله افزایش قیمت بنزین این نسل چهارم جنگ را اجرایی کردند و اغتشاشگران آموزش دیده بودند که ساختمان‌های چند طبقه را به ساعتی با آتش و وسایل پیشرفته تبدیل به مخروبه کنند.

وی تاکید کرد: مطالبه ۱۵ ساله رهبری درباره راه اندازی شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است.

حجت‌الاسلام بختیاری اظهار داشت: مدیریت فضای مجازی و مرزبندی در فضای مجازی باید انجام شود و وظیفه دولت است که این فضا را امن کند؛ چاله‌ها و چاه‌های فضای مجازی را دولت باید به اندازه وسع خودش برطرف کند، زیرا شبکه ملی اطلاعات حق مسلم همه مردم و مطالبه مقام معظم رهبری است.

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: ۱۰ آذرماه سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس است و مثل شهید مدرس‌ها باید وارد مجلس شورای اسلامی شوند که البته مانند ایشان کم داریم.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس در ۱۰ آذرماه شروع می‌شود و تنور انتخابات باید گرم نگه داشته شود و در این مدت باید بصیرت‌افزایی کنیم تا حضور حداکثری محقق شود و با بیان شاخصه‌های کلی کاندیدای اصلح، مردم را در انتخاب کمک کنیم.

وی افزود: نماینده ای باید وارد مجلس شود که شاخصه‌های جهادی و انقلابی‌گری که فرموده مقام معظم رهبری است را داشته باشد.

حجت‌الاسلام بختیاری تاکید کرد: به هیچ عنوان از نامزد خاصی حمایت نمی‌کنم و کسی که در مراسمی در کنار ما می‌نشیند و طرفداران او عکس می گیرند، این دلیل حمایت از کاندیدای خاص نیست.

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: مردم خود باید نامزد اصلح را انتخاب کنند و وظیفه ما بصیرت افزایی در چهارچوپ رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/