مصداق کفار زمان ما رژیم اشغالگر قدس است/ فتنه‌‎های دشمن با حضور جوانان و شعار یا حسین(ع) خاموش شد
مصداق کفار زمان ما رژیم اشغالگر قدس است/ فتنه‌‎های دشمن با حضور جوانان و شعار یا حسین(ع) خاموش شد
حجت‌الاسلام نجف زاده گفت: ۱۳ آبان ۵۸ را جوانان در تاریخ ثبت کردند و فتنه ۷۸ و ۸۸ با حضور گسترده جوانان و با شعار یا حسین (ع) خاموش شد؛ حتی نجات کشورهای اسلامی همچون عراق و سوریه به دست جوانان مدافع حرم اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد نجف زاده، رئیس دادگستری شهرستان سرخس در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان که در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به وقایع مهم ۱۳ آبان اظهار کرد: مهم‌‌ترین واقعه این روز تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است که امام خمینی (ره) از این اتفاق به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند.

سخنران ویژه مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان سرخس افزود: ۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ما و روز فرو ریختن سلطه استکبار آمریکایی در جهان بود.

وی با بیان اینکه در جنگ با استکبار باید بدانیم با چه نوع جنگی مواجه هستیم و ابزارهای این جنگ را بشناسیم، عنوان کرد: هر کس بدون شناخت نوع جنگ و ابزار وارد هر نبردی شود، محکوم به شکست است.

حجت‌الاسلام نجف زاده با تاکید بر اینکه اسلام به ما اجازه داده فقط در مقابل انسان متکبر و کفار تکبر کنیم، افزود: مصداق کفار زمان ما امروز رژیم اشغالگر قدس است.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس تصریح کرد: در گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب فرمودند، تقابل اسلام با استکبار است؛ ایران اسلامی با مردم آمربکا دشمنی ندارد، بلکه دشمنی ما با خوی استکباری آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه اولین کسی که دستور داد در مقابل استکبار بایستیم، خدای متعال بود. بیان کرد: هر کس به استکبار تمسک کرد، محکوم به فنا است.

حجت‌الاسلام نجف زاده با بیان اینکه جوانان نقش کلیدی در سعادت و یا شقاوت یک کشور دارند، افزود: جوانان ما امروز افتخار ایران اسلامی هستند.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان ۵۸ را جوانان در تاریخ ثبت کردند و فتنه ۷۸ و ۸۸ با حضور گسترده جوانان و با شعار یا حسین علیه‌السلام خاموش شد؛ حتی نجات کشورهای اسلامی همچون عراق و سوریه به دست جوانان مدافع حرم اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه سفارت‌خانه‌های آمریکا در کشورهای مختلف مرکز توطئه هستند، گفت: اسناد لانه جاسوسی باید علنی شود؛ امروز متاسفانه برخی از اساتید تمام دانشگاه‌های کشورمان هنوز به انقلاب دوم نقد دارند.

حجت‌الاسلام نجف زاده بیان کرد: ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی گذشت و ۴۰ سیلی به آمریکا زدیم؛ اگر امروز استکبار جهانی، ایران مقتدر را تهدید نظامی کند، هیچ ترس و هراسی ندارد.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس با تاکید بر اینکه دشمن امروز ابزارش را تغییر داده و به دنبال جنگ نرم علیه ایران است، افزود: در جنگ سایبری اخیر علیه جمهوری اسلامی اگر بودند مسئولانی که می‌گفتند صبح جمعه فهمیدیم، معلوم نبود وضعیت چگونه بود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین رمز پیروزی ما وحدت کلمه و وحدت امت اسلامی است؛ باید به زیر پرچم اسلام برگردیم و امت اسلامی را شکل دهیم.

حجت‌الاسلام نجف زاده تصریح کرد: امت اسلامی مرز جغرافیایی ندارد و همه کسانی که به توحید، نبوت و معاد اعتقاد داشته باشند، در این امت جای دارند.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس با بیان اینکه معنویت دیگر راه مقابله با استکبار است، گفت: تفرقه بین شیعه و سنی، ایرانی و غیر ایرانی، شهری و روستایی باعث می‌شود از امت اسلامی فاصله بگیریم.

در پایان این مراسم از مصطفی سفیدی، پهلوان ارزنده جودو شهرستان سرخس که در مسابقات جهانی فرانسه موفق به کسب مدال برنز شد، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/