مشخصات گلکسی C5 سامسونگ فاش شد +عکس
مشخصات گلکسی C5 سامسونگ فاش شد +عکس
به نظر می‌رسد که شایعات به حقیقت پیوسته و سامسونگ سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند را در راه بازار دارد. گلکسی C نام سری جدید گوشی‌های سامسونگ است و به تازگی تصاویری از اولین مدل آن یعنی گلکسی C5 منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از صبحانه، گلکسی C‌ نام سری جدید گوشی های هوشمند سامسونگ است که به نظر می رسد این شرکت قرار است ۶ خرداد معرفی کند. دو مدل اول این سری گلکسی C5 و گلکسی C7 خواهند بود که هر دو بدنه فلزی دارند و اندروید ۶.۰ مارشمالو روی آن‌ها نصب شده است.

تابحال تصاویری از گلکسی C5 فاش شده بود و حالا به لطف تایید این گوشی هوشمند در مرکز ارائه گواهی تجهیزات مخابراتی چین (TENAA) تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند در دسترس است.

تصاویر و مشخصات فنی گلکسی C5 سامسونگ فاش شد

TENAA لیست کاملی از مشخصات گلکسی C5 را منتشر کرده است که مهر تاییدی بر اطلاعات قبلی ما در رابطه با این گوشی هوشمند می‌زند.

گلکسی C5 دارای وزنی معادل ۱۵۳ گرم  و ابعاد آن ۱۴۵.۹ در ۷۲ و ۶.۷ میلیمتر است. این  گوشی هوشمند به نمایشگر ۵.۲ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل ، پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ و ۴ گیگابایت رم مجهز است. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلش دوگانه در پشت آن و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار داده شده همچنین سامسونگ باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی را برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. گلکسی C5 از LTE هم پشتیبانی می‌کند.

به گزارش زومیت، دو نسخه از این گوشی هوشمند به بازار عرضه خواهد شد یکی با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دیگری ۶۴ گیگابایتی که هر دو هم از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا گلکسی C5 و گلکسی C7 در همه جای دنیا عرضه می‌شوند یا فقط در بازارهای خاصی به فروش می‌رسند ولی بدون شک طی روزهای آینده اخبار بیشتر و موثق‌تری از این گوشی‌های هوشمند را در زومیت خواهید خواند. نظر شما در مورد گلکسی C5 سامسونگ چیست؟

انتهای پیام/