مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه نظام را قوی‌تر می‌کند
مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه نظام را قوی‌تر می‌کند
حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات برای انتخاب اصلح مهم است، گفت: مشارکت سیاسی مردم هرچه در انتخابات بالاتر برود، پشتوانه نظام قوی‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۰ مناسبت سیاسی بزرگی را در پیش داریم، اظهار کرد: این مناسبت سیاسی امتحان بزرگی برای ملت ما است و این امتحان بزرگ «انتخابات» است.

امام جمعه سرخس افزود: انتخابات مظهر مشارکت سیاسی مردم و بسیار مهم است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب دولت و قوه مجریه مهم است چون اختیارات بالایی در کشور دارد.

وی بیان کرد: قوه مجریه بر تمام شئونات اجرایی مردم مدیریت می‌کند، حتی در یک روستای دورافتاده هم دولت با تعیین دهیار حضور دارد، بنابراین نقش قوه مجریه در کشور ما مهم است.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰ درصد بودجه کشور در اختیار قوه مجریه است، افزود: اگر انتخاب ما در انتخابات، انتخابی ایده‌آل و بر اساس شاخصه‌های مقام معظم رهبری باشد، ایران در همه ابعاد گلستان می‌شود.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات برای انتخاب اصلح مهم است، تصریح کرد: مشارکت سیاسی مردم هرچه در انتخابات بالاتر برود، پشتوانه نظام قوی‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما حتما و حتما در انتخابات شرکت کنند، چون هر رای‌ آن‌ها مشتی بر دهان یاوه‌گویان است.

انتهای پیام/