مسئولان وظایف گذشته خود را با شعار جدید سال فراموش نکنند/ شعار امسال توطئه فاصله بین مسئولان و مردم را خنثی کرد
مسئولان وظایف گذشته خود را با شعار جدید سال فراموش نکنند/ شعار امسال توطئه فاصله بین مسئولان و مردم را خنثی کرد
امام جمعه سرخس اظهار کرد: نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری به این معنا نیست که یک شعار جدیدی که اعلام می شود آن وظیفه ای که در سال های گذشته به عهده مسئولان است کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، با بیان اینکه هر سال مقام معظم رهبری مسیر حرکت مردم و مسئولان را با نامگذاری سال ترسیم می کنند، گفت: نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری به این معنا نیست که یک شعار جدیدی که اعلام می شود آن وظیفه ای که در سال های گذشته به عهده مسئولان است کنار گذاشته شود.

 

وی تصریح کرد: امسال هم با درایتی که از حضرت آقا سراغ داریم، مهم ترین اولویت را این قرار دادند که مردم از دولت حمایت کنند تا دولت وظیفه خدمتگزاری خود را به نحو احسن انجام دهد.

 

امام جمعه سرخس اذعان کرد: یکی از برنامه های دشمنان نظام اسلامی این است که بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازند و بگویند مسئولان جدای از مردم هستند، که شعار امسال این توطئه را خنثی می کند و به دشمنان نشان می دهد که دولت برآمده از مردم است و مردم هستند که دولت را انتخاب می کنند و فرزندان خود مردم هستند که در مسئولیت های مختلف حضور دارند.

 

حجت الاسلام ارژنگ ادامه داد: وقتی مردم با این نگاه به مسئولان توجه داشته باشند که این ها فرزندان خودشان هستند و در عرصه های مختلف به حمایت آن ها نیاز دارند، مسئولان برای ادامه کار دلگرم تر می شوند و از آن طرف هم دولت باید وظیفه خود بداند که آن چیزی که مردم مطالبه می کنند آن را محقق کند.

 

وی خاطرنشان کرد: دولت باید تمام نیروی خود را در استفاده از داشته های داخلی متمرکز کند و این عزم ملی و توانی که مردم دارند اگر پشت سر دولت قرار بگیرد و همدلی و هم زبانی فقط در شعار نباشد و به ظرفیت های مردم توجه شود، قطعا موفقیت هایش در عرصه های مختلف بیشتر خواهد شد.

 

امام جمعه سرخس بیان کرد: بسیاری از حکومت ها ارتباط مستقیم با مردم شان ندارند و لذا موفق نیستند و حرف آن ها در مجامع بین المللی خریدار ندارد، اما نظام اسلامی دموکراسی به معنای واقعی در آن وجود دارد و دولتمردان با رای مردم انتخاب می شوند و این نامگذاری را اگر به آن توجه کنیم و همدلی و هم زبانی بیشتر شود آن فاصله ای که دشمن به دنبال آن است که بین مردم و مسئولان ما ایجاد کند به وقوع نخواهد پیوست و قطعا اگر این اراده ها در کنار هم باشند یعنی در زبان ها اگر دولت حامی مردم باشد و مردم در کنار دولت باشد و هم در عمل همدلی وجود داشته باشد، موفقیت های بیشتری خواهیم داشت و انشاالله در سال جدید با این همدلی و هم زبانی بتوانیم از گردنه هایی که به تعبیر مقام معظم رهبری وجود دارد به بهترین نحو عبور کنیم.

انتهای پیام/ب