«مزداوند» به استقبال بهار رفت
«مزداوند» به استقبال بهار رفت
گل‌ محمدی گفت: با افتتاح، کلنگ‌زنی و انجام خدمات نوروزی با اعتباری بالغ بر 5 و نیم میلیارد ریال شهر مزداوند به استقبال بهار رفت.

محمد گل‌ محمدی، شهردار مزداوند در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: همزمان با نوروز ۱۴۰۰ پروژه فاز یک پیاده‌روسازی دیوار ساحلی شهر مزداوند با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی پروژه پارک محله امام خمینی (ره) که قبلا مراحل اداری آن انجام شده بود با مساعدت‌های ریالی سازمان شهرداری‌های کشور و اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد ریال آغاز می‌شود که البته در ماه جاری بیش از ۵۰ درصد مصالح و لوازم اجرایی آن تعبیه شده است.

شهر مزداوند بیان کرد: در هفته آخر اسفندماه ۹۹ و ایام تعطیلات نوروزی، رنگ آمیزی جداول، به‌روزرسانی تمامی تابلوها و علایم شهری، نورپردازی، آذین بندی اعیاد شعبانیه، کاشت درختان و انواع نهال و بوته و اورهال ۳ پارک شهر انجام می‌شود.

شهر مزداوند در فاصله ۸۵ کیلومتری از شهر سرخس واقع شده و با جاذبه‌های متعدد گردشگری به‌ویژه پارک گردشگری-تفریحی غار مزداوند، شرایط مطلوبی را برای توسعه صنعت گردشگری و توسعه پایدار منطقه‌ای فراهم کرده است.

انتهای پیام/