مردم ما در روزهای آخر این دولت هم طعم تلخ بی‌تدبیری را چشیدند/ «نماز جمعه» بنیان مرصوص اهل اسلام را به نمایش می‌گذارد
مردم ما در روزهای آخر این دولت هم طعم تلخ بی‌تدبیری را چشیدند/ «نماز جمعه» بنیان مرصوص اهل اسلام را به نمایش می‌گذارد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: در روزهای آخر این دولت هم متاسفانه شاهد گرانی‌ها و افسارگسیختگی‌ها در بازار هستیم و مردم ما بازهم طعم تلخ بی‌تدبیری را چشیدند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: غدیر در حقیقت از امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام است و آنچه غدیر دارد از فضائل آن حضرت است.

امام جمعه سرخس افزود: اقامه عدل و هدایت بشریت برای امام علی علیه‌السلام مهم بود و این امر با نفی طاغوت شدنی است.

وی بیان کرد: روز غدیر نشانه‌ای از جامعیت اسلام است و جامعیت دین به فکر کمال بشریت است و این دین را باید کسی باشد از جنس پیامبر تا در سراسر جهان گسترش دهد.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: باید در دهه امامت و ولایت هرچه می‌توانیم برای ترویج غدیر تلاش کنیم؛ خوشا به حال صاحب قلمی که در این دهه برای تقویت غدیر امیرالمومنین علیه‌السلام قلم بزند.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در ایام دهه امامت و ولایت بین نیازمندان سرخس توزیع می‌شود، گفت: باید در این دهه به تاسی از مولایمان علی علیه‎‌السلام بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توزیع کنیم و آن‌‎ها را اطعام کنیم.

امام جمعه سرخس در ادامه با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور بعد از انقلاب اسلامی تصریح کرد: نماز جمعه برکات زیادی برای جامعه دارد و نقش نماز جمعه در رویارویی با جنگ نرم دشمن، نقشی اساسی است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد ملت ایران نسبت به آینده خودش افسرده باشد و یاس و ناامیدی نسبت به آینده نظامش داشته باشد؛ همچنین به دنبال آن است که ترس، رعب و وحشت و دلواپسی و خفت و خود کم بینی را به ملت ایران هدیه بدهد.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: نماز جمعه کانون آفرینش نشاط و عزت در جامعه و پشتوانه استمرار حاکمیت و تقویت کننده جبهه حق و تبلور اسلامیت و جمهوریت است.

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: نماز جمعه ارکان واقعی اقتدار نظام اسلامی را نشان می‌دهد و بنیان مرصوص و انسجام صفوف اهل اسلام و بصیرت اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

امام جمعه سرخس در ادامه «مقاومت» را سخن حق ایران در برابر شرارت آمریکا عنوان کرد و افزود: مقاومت حق مشروع ایران بوده و در منطقه نیز مسئله هدایت‌گری را دنبال می‌کند.

وی گفت: آمریکا بعد از ۲۰ سال از افغانستان با دست خالی و با رسوایی خارج شد؛ در ذات آمریکا جز ستم نیست و ظالم و ظالم پرور است.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه در روزهای آخر این دولت هم متاسفانه شاهد گرانی‌ها و افسارگسیختگی‌ها در بازار هستیم، تصریح کرد: مردم ما در روزهای آخر این دولت هم طعم تلخ بی‌تدبیری را چشیدند.

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه گرانی‌ها به ویژه در مسئله نان پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: دولت به جای اینکه از نانوایان در تامین مخارجشان حمایت کند، دوباره بار را بر روی دوش مردم گذاشت؛ امیدواریم مسائل اصلی کشور که از همه مهم‌تر معیشت مردم است در دستور کار دولت انقلابی آیت الله رئیسی قرار بگیرد.

امام جمعه سرخس در پایان با اشاره به اینکه دشمن از طریق سوء مدیریت‌ها به دنبال التهاب آفرینی در کشور است، گفت: در مسئله خوزستان هم دشمن به دنبال سوءاستفاده از مطالبات به حق مردم بود، اما مردم قهرمان این منطقه اجازه سوءاستفاده را به دشمن نمی‌دهند؛ از سپاه قهرمان هم برای خدمت‌رسانی به مردم مظلوم خوزستان تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/