مردم ما از پیاده‌نظام دشمن و بی‌تدبیری بیزار هستند/ دیگر گوشی برای شنیدن مهمل‌گویی آمریکا و اروپا نداریم
مردم ما از پیاده‌نظام دشمن و بی‌تدبیری بیزار هستند/ دیگر گوشی برای شنیدن مهمل‌گویی آمریکا و اروپا نداریم
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: مردم ما هیچ‌گاه به خاطر تحریم‌ها و تهدیدها از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی خسته نمی‌شوند، اما از پیاده‌نظام دشمن که با بی‌تدبیری و خیانت باعث شدند مردم در سختی قرار بگیرند، خسته شدند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: ۲۲ بهمن امسال تماشایی و متفاوت از سال‌های قبل بود و  این بیماری منحوس کرونا نتوانست جلوی مردم ما را بگیرد و مردم به‌گونه‌ای دیگر در این راهپیمایی شرکت کردند و با امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت و دشمنان را ناامید کردند.

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: مردم ما هیچ‌گاه به خاطر تحریم‌ها و تهدیدها از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی خسته نمی‌شوند، اما از پیاده‌نظام دشمن که با بی‌تدبیری و خیانت باعث شدند مردم در سختی قرار بگیرند، خسته شدند.

وی با بیان اینکه مسئولانی که باعث وضعیت کشور شدند، مردم ما از آن‌ها بیزار هستند، گفت: مردم باید با انتخاب آگاهانه و با بصیرت، پیاده‌نظام دشمن را به زباله‌دان تاریخ بریزند و زمینه‌ساز ظهور شوند.

حجت‌الاسلام بختیاری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای همیشه و به‌صورت قطعی سیاست خارجی درباره برجام را مشخص کردند و آن این است که آمریکا حق گذاشتن شرط و شروطی را ندارد و این ایران است که شرط می‌گذارد، چراکه ما به تمام تعهدات عمل کردیم اما آن‌ها به هیچ‌کدام از تعهداتشان عمل نکردند.

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: ما دیگر گوشی نداریم که مهمل‌گویی آمریکا و اروپا را بشنویم و ما در صورتی به تعهدات بر‌می‌گردیم که تحریم‌ها لغو شود نه تعلیق و این تحریم‌ها در عمل لغو شود نه روی کاغذ و ما راستی آزمایی می‌کنیم.

وی تأکید کرد: باید یک‌صدایی در کشور باشد و اگر خدای‌نکرده چندصدایی شود و کسانی به دشمن امید بدهند مردم این صدا را قطع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به سفرهای روسای قوه مقننه و قضائیه به روسیه و عراق عنوان کرد: سفر رئیس مجلس به مسکو و تحویل پیام رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور روسیه بسیار مهم است و این پیام را مخابره می‌کند که ما به غرب و اروپا هیچ نیازی نداریم و ما با شرق تعامل می‌کنیم و با کسانی تعامل می‌کنیم که عزت ما را زیر سؤال نبرند.

امام‌جمعه سرخس در پایان تصریح کرد: پیام سفر رئیس دستگاه قضایی به عراق به جهان اسلام مخابره شد و کسانی که دنبال تفرقه بودند، آیت‌الله رئیسی در جایی که خون ایرانی‌ها و عراقی‌ها باهم آمیخته شد ندای اتحاد سر داد؛ این سیاست خارجی جدید قطعاً آمریکایی‌ها را به وحشت انداخته و ان‌ شاء الله به‌زودی نابود خواهند شد.

انتهای پیام/