مراحل اداری معرفی شهردار سرخس در حال پیگیری است
مراحل اداری معرفی شهردار سرخس در حال پیگیری است
لالوی از پیگیری مراحل اداری معرفی شهردار جدید شهر سرخس خبر داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، ۳۱ خردادماه امسال و یک سال مانده به پایان عمر شورای پنجم شهر سرخس، احمد صفائی که برای دو سال و ۹ ماه شهردار سرخس بود، از سمت شهردار سرخس به دلایل نامعلومی استعفا کرد؛ هرچند گمانه‌زنی‌هایی درباره سال آخر بازنشستگی وی در آموزش و پرورش مطرح شد اما هیچگاه علت استعفای وی به طور دقیق گفته نشد.

طبق قانون، شهرداری‌ها بیشتر از ۳ ماه نمی‌تواند با سرپرست اداره شود و البته این ۳ ماه یک بار قابل تمدید است و نهایتاً شهرداری تا شش ماه می‌تواند با سرپرست اداره شود و پس از آن باید شهردار معرفی شود که از زمان استعفای شهرداری قبلی سرخس حدود پنج ماه می‌گذرد و شهرداری در این پنج ماه با سرپرست اداره شده است؛ شورای شهر سرخس فقط یک ماه دیگر فرصت دارد تا شهردار سرخس را معرفی کند.

غلامرضا لالوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره معرفی شهردار سرخس در مهلت باقی مانده گفت: مراحل اداری معرفی شهردار سرخس در حال پیگیری است که وزارت کشور یک سری ایرادات قانونی به معرفی شهردار سرخس گرفته است.

عضو شورای شهر سرخس عنوان کرد: موضوع معرفی شهردار را از طریق استانداری خراسان رضوی پیگیری می‌کنیم تا بتوان با همکاری استانداری مشکل رفع شود.

وی از برگزاری جلسه با دفتر امور شهری استانداری خبر داد و گفت: طبیعتاً در این مدت باقی مانده از عمر شورای پنجم استفاده از فرد دیگری که در خارج از شهرداری فعالیت دارد سخت است.

انتهای پیام/