مثل نماز اول وقت/ مردم سرخس باشکوه پای صندوق‌های رأی آمدند
مثل نماز اول وقت/ مردم سرخس باشکوه پای صندوق‌های رأی آمدند
مردم ولایتمدار و انقلابی سرخس، کیان مرزنشینان غیور با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای از ساعات ابتدایی انتخابات ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ حماسه غرور آفریدند و اقتدار ایران را به رخ دشمنان کشیدند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، ساعت ۷ صبح امروز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا با حضور باشکوه مردم سرخس در پای صندوق‌های رأی آغاز شد.

در شهرستان سرخس نیز انتخابات هم‌زمان با سراسر کشور رأس ساعت ۷ صبح آغاز شد و مردم ولایتمدار و انقلابی سرخس با حضور در ساعات اولیه اخذ رأی در انتخابات شرکت و نمازشان را اول وقت اقامه کردند.

امام‌جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان هم همگام با مردم در همان دقایق ابتدایی اخذ رأی در انتخابات شرکت کردند و رأی خود را در صندوق‌ها انداختند.

اخذ رأی در شهرستان سرخس هم‌زمان با سراسر ایران اسلامی تا ساعت ۲۴ امروز ۲۸ خرداد ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود.

امام خامنه‌ای درباره حضور اول وقت در پای صندوق‌های رأی می‌فرمایند: «اینکه من‌ ‌اولِ وقت را برای رأی دادن انتخاب می‌کنم، به خاطر این است که کار درست و نیک را باید هر چه زودتر انجام بدهیم؛ مثل ‌عبادات، مثل‌ ‌نمازِ‌ ‌اولِ وقت».

انتهای پیام/۴۰۰۴

خبرنگار: احسان بابائی

  • نویسنده : احسان بابائی