مبارزه قوه قضائیه با فاسدان، نور امید را در دل مردم روشن کرد/ ایجاد دوقطبی‌های کاذب در اراده پولادین قوه قضائیه خللی ایجاد نمی‌کند
مبارزه قوه قضائیه با فاسدان، نور امید را در دل مردم روشن کرد/ ایجاد دوقطبی‌های کاذب در اراده پولادین قوه قضائیه خللی ایجاد نمی‌کند
امام جمعه سرخس با بیان اینکه مبارزه قوه قضائیه با فاسدان، نور امید را در دل مردم روشن کرد، گفت: ایجاد دوقطبی‌های کاذب در اراده پولادین قوه قضائیه خللی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، امام جمعه سرخس ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سرخس با بیان اینکه انقلاب ما جلوه‌ای از نهضت پر عظمت رسول خدا (ص) است، گفت: تفکر بسیجی از اسلام ناب نشأت گرفته است و باید در هر حالی مطیع امام و ولی خود باشد و همین تفکر بسیجی کشور را شکست‌ناپذیر کرده است.

حجت الاسلام محمد بختیاری با اشاره به اهمیت و ضرورت مبارزه با فساد، گفت: همه انبیا به‌ویژه پیامبر اکرم (ص) آمدند تا با فساد، تبعیض و ناعدالتی مبارزه کنند و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم اشاره کردند که راه تحقق عدالت، مبارزه با فساد است.

وی افزود: ناعدالتی غده چرکین همه نظام‌هاست و این غده اگر در نظام اسلامی باشد، چرکین‌تر است.

خطیب جمعه سرخس با بیان اینکه قوه قضائیه با مبارزه با فاسدان، نور امید را در دل مردم روشن کرد، گفت: بسیاری از زمین‌ها را که به صورت هکتاری مصادره شده بود توسط قوه قضائیه برگردانده شد؛ قوه قضاییه جلوی تعطیلی بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی را گرفت و به دولت تحویل داد.

حجت الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه مبارزه با مفسدین اقتصادی با هرکسی و در هر جایگاهی باید انجام شود، عنوان کرد: سخنان اخیری که علیه قوه قضائیه مطرح شده را به‌شدت محکوم می‌کنیم و می‌گوییم که باید از قوه قضائیه تشکر کرد نه آنکه توبیخ کرد و تهمت زد.

وی تاکید کرد: ایجاد دوقطبی‌های کاذب نمی‌تواند در اراده پولادین قوه قضائیه خللی ایجاد کند.

امام جمعه سرخس ادامه داد: خواست دشمن این است که بار مشکلات مردم زیاد شود و هرکسی این نقشه دشمن را پیاده کند و بخواهد مشکلات مردمی که همیشه پا در رکاب انقلاب بوده اند را زیاد کند، یقیناً خائن است.

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه مردم ما موقعیت‌ها را درک می‌کنند و انقلابی و گوش به فرمان رهبری هستند، گفت: مردم ما می‌دانند آن کسی که دلش برای مردم از خود مردم بیشتر می‌سوزد رهبری است.

وی با اشاره به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی، گفت: اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجامی خوب است اما کافی نیست و باید بی‌تدبیری را کنار گذاشت و به دشمن اعتماد نکرد، حدود شش ماه است اروپایی‌ها ما را سرکار گذاشتند در حالیکه رهبر معظم انقلاب گفتند کشور را معطل اروپایی‌هایی که نوکران آمریکا هستند، نکنید زیرا اروپایی‌ها نیز مانند آمریکا بدقول هستند.

امام جمعه سرخس گفت: مردم به شدت انتظار دارند این کمی و کاستی‌هایی که از امید بستن به بیگانگان به‌وجود آمده، جبران شود.

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه صاحبان انقلاب مردم هستند، تاکید کرد: مردم هستند که انقلاب را حفظ کردند و ان‌شاء‌الله همین مردم انقلابی تا ظهور امام زمان (عج) پا در رکاب انقلاب هستند.

انتهای پیام/