مبارزه با فساد بی امان باید ادامه داشته باشد/ معیشت مردم را مفسدان به چالش کشیدند
مبارزه با فساد بی امان باید ادامه داشته باشد/ معیشت مردم را مفسدان به چالش کشیدند
سرخس- حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد به صورت بی امان باید ادامه داشته باشد، گفت: مبارزه با فساد باید از بالا به پایین باشد تا مشکل معیشت مردم که مفسدان آن را به چالش کشیدند، حل شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس صرفا یک امتداد زمانی نیست، اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که ملت ما می‌تواند سال‌ها معرفت از آن استخراج کند.

امام جمعه سرخس دفاع مقدس را مظهر حماسه، دینداری، از خودگذشتگی و مقاومت برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی ما در هشت سال دفاع مقدس مستحکم‌تر و به جهان صادر شد.

وی تصریح کرد: جوانان ما باید قصه جنگ تحمیلی را بخوانند و رزمندگان این دوران با تمام جزییات آن را تشریح کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: در این دفاع مقدس که چون نمایشگاهی بود، اسلام ناب نمایش داده شد و انسان‌های آزادی خواه ظلم بر ملت ما را دیدند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: به وسیله دفاع مقدس الگوی کاملی به دست انسان‌های که در برابر ظلم مقاومت می‌کنند، داده شد.

امام جمعه سرخس تاکید کرد: دفاع مقدس همه حکام ظالم جهان را در برابر اسلام ناب ذلیل کرد؛ هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و از همه بسیجیان شهرستان سرخس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برنامه‌های متعددی را برای این هفته برنامه‌ریزی کردند، تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان ما به خاطرات دفاع مقدس نیاز دارند، افزود: قهرمانان جنگ همچون سلیمانی‌ها، قهرمانان جهان شدند و باید از آن‌ها الگوبرداری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به اقدامات مثبت دولت سیزدهم در آغاز به کار این دولت گفت: دولت سیزدهم در اوایل شروع کارش افتخار بزرگی را کسب کرد و آن هم کشور ما عضو رسمی شانگهای شد که بسیار مهم است‌.

خطیب نماز جمعه سرخس اضافه کرد: آمریکا برنامه‌اش این بود که علیه ما ائتلاف سازی و ائتلاف سوزی داشته باشد که این توطئه او خنثی شد و با عضویت ایران در شانگهای تحریم‌های غرب هم به زودی خنثی می‌شود.

امام جمعه سرخس به برنامه دولت و مجلس برای مبارزه با فسادهای اقتصادی اشاره و تصریح کرد: حذف امضاهای طلایی گام بزرگی برای شفافیت است؛ با این اقدام شاهد حذف دیوان سالاری هستیم، ضمن اینکه خرید و فروش مجوزها تعطیل می‌شود؛ انتشار صورت حساب شرکت‌های دولتی نیز جهتی برای شفاف سازی و قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه بر اینکه مبارزه با فساد به صورت بی امان باید ادامه داشته باشد، افزود: مردم ار دولت و دستگاه قضا انتظار دارند با ابر مفسدان مبارزه کنند و تغییر دولت باعث نشود دانه درشت‌ها محاکمه نشوند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: مبارزه با فساد باید از بالا به پایین باشد تا مشکل معیشت مردم که مفسدان آن را به چالش کشیدند، حل شود.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: باید قاطعانه نظارت شود تا جای مفسد و مصلح عوض نشود؛ کسانی که در دولت قبل از فساد حمایت کردند نباید اجازه داد تا لباس مبارزه با فساد بر تن کنند.

انتهای پیام/