مانور امداد جاده‌ای «لحظه صفر» در سرخس اجرا شد
مانور امداد جاده‌ای «لحظه صفر» در سرخس اجرا شد
رضائی گفت: مانور امداد جاده‌ای لحظه صفر با هدف بررسی میزان آمادگی و ارتقای توان دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان سرخس در ۱۰ کیلومتری محور سرخس به مشهد بعد از نیروگاه شمس برگزار شد.

محمد رضائی، رئیس جمعیت هلال احمر سرخس در گفت‌‎وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی و کاهش صدمات و تلفات جاده‌ای و بررسی میزان آمادگی و ارتقای توان دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان سرخس، مانور لحظه صفر امداد و نجات جاده‌ای در این شهرستان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مانور که در ۱۰ کیلومتری محور سرخس به مشهد بعد از نیروگاه شمس برگزار شد، محسن نجات، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی، محمدرضا رجبی مقدم فرماندار شهرستان و دیگر اعضای عضو ستاد بحران حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس بیان کرد: مانور لحظه صفر در ساعت ۵:۴۵ صبح امروز ۱۲ اسفندماه به ‌دلیل منحرف شدن تانکر حامل سوخت و برخورد آن با یک دستگاه خودرو مینی‌بوس و به‌دنبال آن تصادف زنجیره‌ای چند دستگاه خودرو سواری دیگر اجرا و بلافاصله تیم‌های امدادی ادارات عضو ستاد بحران برای امدادرسانی سریع به مصدومان فرضی این حادثه که ۱۵ نفر بودند، اطلاع‌رسانی و فراخوان شدند.

رضائی عنوان کرد: در این مانور چگونگی و زمان حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان سرخس مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/