مادران و همسران شهدا همان نیمه پنهان ماه هستند
مادران و همسران شهدا همان نیمه پنهان ماه هستند
امام جمعه سرخس گفت: مادران و همسران شهدا سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه می‌دهند و همان نیمه پنهان ماه هستند و برای پیروزی اسلام و ادامه راه شهدا و انبیای الهی، نسلی را تربیت می‌کنند و انقلاب اسلامی مرهون صبر آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مادران و همسران شهدا سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه می‌دهند و همان نیمه پنهان ماه هستند، اظهار کرد: مادران شهدا برای پیروزی اسلام و برای ادامه راه شهدا و انبیای الهی، نسلی را تربیت می‌کنند و انقلاب اسلامی مرهون صبر آن‌ها است.

امام جمعه سرخس افزود: مادران و همسران شهدا راه بانوی بزرگوار حضرت ام‌البنین(س) را می‌روند و راه حقیقت را نشان می‌دهند؛ امروز برای اینکه جوانان ما راه حقیقت را گم نکنند، باید معرفت و بصیرت شهدا و خانواده آن‌ها را سرلوحه خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به ۱۷ دی‌ماه سالروز توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضا خان در سال ۱۳۱۴ تصریح کرد: امپراتوری غرب برای اینکه زنان را از مسیر هدایت و عزت خارج کند، می‌خواهند اصل عفاف و حجاب که اصلی عقلی، شرعی و قانونی است، را زیر پا بگذارند و فقط طبق کلمه‌ای مغالطه‌آمیز تحت عنوان حجاب اجباری نافرمانی مدنی درست کنند و در پی آن با اغتشاشات، بهره خود را ببرند.

وی بیان کرد: پوشش و قانون حجاب را همه جای دنیا داریم و برهنگی مطلق هم هیچ جایی نداریم و در هر کشوری برای پوشش قوانین وجود دارد؛ پوشش مطابق با فطرت انسان است.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: بالاترین پوشش را خدای متعال در کامل‌ترین دین خودش اسلام قرار داده است؛ عقل می‌گوید که انسان باید از سرمایه خودش محافظت کند؛ خدای متعال برای زن زیبایی و ظرافت قرار داده و برای اینکه این دارایی زن به یغما نرود، پوشش را قرار داده است.

امام جمعه سرخس گفت: زنان امروز در غرب بازیچه دست و وسیله‌ای برای فروش کالا و ابزار جنسی هستند؛ آمریکایی که امروز دم از دفاع از حقوق زنان می‌زند، باید برود امنیت زنان ارتشش را حفظ کند که مورد تعرض قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه عنصر امنیت و دفاعی و نظامی از عناصر قوت کشور ما هستند، تصریح کرد: رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ایران راه را برای هرگونه دست‌درازی از سوی رژیم صهیونیستی بست؛ رژیم صهیونیستی گام به گام به نابودی نزدیک می‌شود و شاهد قضیه هم مهاجرت معکوس آن‌ها است؛ روابط و عادی‌سازی با کشورهای اسلامی هم توسط این رژیم شکست خورده است و امروز شاهد بصیرت مثال‌زدنی در دنیای اسلام هستیم.

انتهای پیام/