قیمت مسکن به‌صورت نجومی در سرخس در حال افزایش است/ مسئولان برای فاقدان مسکن فکری اساسی کنند
قیمت مسکن به‌صورت نجومی در سرخس در حال افزایش است/ مسئولان برای فاقدان مسکن فکری اساسی کنند
امام جمعه سرخس گفت: قیمت مسکن به‌صورت نجومی در شهرستان سرخس در حال افزایش است و این مسئله موجب ناامیدی جوانان نسبت به آینده شده است؛ مسئولان برای فاقدان مسکن در این شهرستان باید فکری اساسی کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته سرخس با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) از سال ۴۲ پیروزی انقلاب اسلامی را نوید دادند، اظهار کرد: امام راحل به نور الهی متصل بودند و بخشی از آینده را هم دیدند.

امام جمعه سرخس افزود: نامه امام به گورباچوف که فرمودند، مارکسیسم را در موزه‌ها باید دید، این پیشگویی محقق شد؛ امام از رسوایی، زبونی و نابودی امپراتوری آمریکا خبر دادند، که آمریکا به دست خودش نابود می‌شود.

وی بیان کرد: امروز حتی هم‌پیمانان آمریکا از او فاصله می‌گیرند؛ نابودی و افول رژیم صهیونیستی و آمریکا خبرش را نایب امام زمان(عج)، خمینی کبیر به ما دادند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: مسئله آمریکا شیطان بزرگ است و قابل اعتماد نیست را امام مطرح کردند؛ امروز نه تنها مسلمانان بلکه غیر مسلمانان و هم‌پیمانان آمریکا او را غیرقابل اعتماد می‌دانند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: دقیقا همین حال امام راحل را سلف صالح ایشان مقام معظم رهبری دارند؛ رهبر معظم انقلاب همجون امام راحل هر آنچه از آینده گفتند، در حال تحقق است.

امام جمعه سرخس ادامه داد: امسال باید برنامه ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را در شهرستان سرخس باشکوه برگزار و جوانانمان را با مکتب امام راحل آشنا کنیم؛ همه باید حضور فعال در مراسم ارتحال امام داشته باشیم.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه مکتب امام دارای سه بعد عقلانیت، معنویت و عدالت است، گفت: امروز بیش از هم زمان دیگری نیاز داریم که ابعاد مکتب امام راحل را تبیین کنیم.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با اشاره به وضعیت گرانی مسکن در شهرستان سرخس تصریح کرد: برخی از جوان‌ سرخسی که در شرف ازدواج هستند، وضعیت گرانی مسکن آن‌ها را نسبت به آینده نگران کرده است.

وی افزود: در شهرستان سرخس مسکن گران شده است و دولت طبق وعده‌ای که داده باید مسکن ملی را با شرایط مناسب و آسان در اختیار جوانان قرار بدهد؛ از مجلس انقلابی و جوان هم انتظار داریم نظارت بر مصوبه خوب جهش مسکن را با جدیت دنبال کند تا عزیزان فاقد مسکن دارای مسکن شوند.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: دستگاه‌های متولی و مربوطه باید زمین موردنیاز را برای تامین مسکن جوانان در شهرستان سرخس در اختیار دولت قرار بدهند.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: قیمت مسکن به‌صورت نجومی در شهرستان سرخس در حال افزایش است و این مسئله موجب ناامیدی جوانان نسبت به آینده شده است؛ مسئولان برای فاقدان مسکن در این شهرستان باید فکری اساسی کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی