قواه سه‌گانه نجومی‌بگیران را به مردمی معرفی و آن‌ها را مجازات کنند
قواه سه‌گانه نجومی‌بگیران را به مردمی معرفی و آن‌ها را مجازات کنند
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: یکی از مطالبات رهبری که ۵ سال است آن را فریاد می‌زنند، این است که جلوی حقوق‌های نجومی گرفته شود؛ باید جلوی غارتگران بیت‌المال گرفته شود و قوای سه‌گانه نیز نجومی‌بگیران را به مردم معرفی و آن‌ها را مجازات کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار کرد: تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی هویت اصلی سازمان بسیج مستضعفان است.

امام جمعه سرخس افزود: بسیج فرهنگش را از فرهنگ امام حسین (ع) گرفته است و امام راحل فرهنگ ناب بسیجی که از دین گرفته شده را احیا کردند و الگویی نوین را به جهان معرفی کردند.

وی بیان کرد: اصل تفکر بسیج، تفکر فرا سازمانی و فرا مرزی است؛ امروز امیر ارتش، دانش‌آموز، کارگر و کارمند و اقشار مختلف بسیجی هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: بسیج فرا مرزی بوده و امروز خلاصه در ایران اسلامی نیست و در اقصی نقاط دنیا و در قلب اروپا و آمریکا تفکر و فرهنگش رسیده است.

خطیب نماز جمعه سرخس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: بسیج توانسته همه هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی و اقدامات منافقان و نفوذی‌ها که از همه خطرناک‌تر هستند را رسوا کند؛ بسیج تفکر منحط غرب پرست دولت قبل را پیدا و منافقان را رسوا می‌کند.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه بسیجی فدایی رهبری و مطالبه‌گر مطالبات رهبر معظم انقلاب است، گفت: یکی از مطالبات رهبری که ۵ سال است فریاد می‌زنند، این است که جلوی حقوق‌های نجومی گرفته شود؛ باید جلوی کسانی که بیت‌المال مسلمین را غارت‌ می‌کنند گرفته شود؛ قوای سه‌گانه نجومی‌بگیران را به مردم معرفی و آن‌ها را مجازات کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به دهم آذرماه روز مجلس، بیان کرد: نمایندگان ما شهید مدرس را الگوی خود قرار بدهند؛ شهید مدرس برای معیشت مردم دلسوزی می‌کرد؛ ایشان فرمودند، ما وکیل مردم هستیم.

وی ادامه داد: نمایندگان ما باید دشمن‌ستیز و دشمن شناس باشند و در مقابله با دشمنان با شدت برخورد کنند.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه اجماع ضعیف آمریکا علیه ایران شکست خورده است، گفت: برای اینکه اهداف متعالی انقلاب پیش برود، مردم هم از دولت انقلابی حمایت می‌کنند؛ متاسفانه دولت قبل بلایی سر کشور آورد که سالیان سال قابل جبران نیست.

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه ساده‌زیستی شهید مدرس باید ملاک کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد، بیان کرد: شهید مدرس معتقد بود که شخصیت هر انسانی به درک و شعور او است.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان از اقدامات جهادی بسیج و بسیجیان در سطح شهرستان و همچنین مردم روستای ولایتمدار کچولی که برگزاری نماز جمعه امروز را بر عهده داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/