جنگنده‌های رژیم سعودی با بمباران مناطق مسکونی در استان تعز یمن، ۱۱ تن از شهروندان یمنی را به شهادت رساندند.
به گزارش نسیم سرخس، جنگنده‌های رژیم سعودی شب گذشت یک منطقه مسکونی حاشیه نشینان در منطقه الظُهْرَه استان تَعِزْ را هدف حملات وحشیانه خود قرار دادند که آمار شهدای این جنایت تا کنون به ۱۱ نفر و شمار زخمی‌ها ۲۰ نفر رسیده است.منابع پزشکی و اهالی منطقه در استان تعز می‌گویند در پی حملات هواپیماهای عربستان به این منطقه، هنوز ده‌ها نفر زیر آوار هستند. با وجود امکانات بسیار کم، تلاش برای بیرون آوردن اجساد از زیر آوار همچنان ادامه دارد و ممکن است برخی هنوز زنده باشند.

در این بمباران چهار منزل مسکونی به صورت کامل ویران شدند و ساکنین این منازل شهید و مجروح شدند که بیشتر قربانیان کودک و زن هستند.

با وجود اینکه مقامات عربستان سعودی تاکید می‌کنند که بمباران‌های جنگنده‌های آن‌ها تنها اهداف نظامی را هدف قرار می‌دهند، اما تصاویر مخابره شده از یمن نشان می‌دهد که مردم یمن و مناطق مسکونی این کشور هدف این بمباران‌ها هستند و تاکنون صد‌ها نفر از مردم غیرنظامی یمن در بمباران‌های جنگنده‌های سعودی به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های سعودی به کمک ارتش ۱۰ کشور عربی منطقه به غیر از عمان از ششم فروردین و در حمایت از «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن اقدام به بمباران مناطق مسکونی، کارخانجات و تاسیسات حیاتی و پادگان‌های نظامی یمن کرده‌اند.

منبع: ابنا

 

انتهای پیام/