فیلم| امام‌جمعه سرخس: خطر بیماری کرونا در سرخس جدی است/ مردم سرخس در خانه نمانند، گرفتار فاجعه‌ای بزرگ می‌شویم
فیلم| امام‌جمعه سرخس: خطر بیماری کرونا در سرخس جدی است/ مردم سرخس در خانه نمانند، گرفتار فاجعه‌ای بزرگ می‌شویم
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه وضعیت شهرستان سرخس به دلیل ابتلای برخی همشهریان به بیماری کرونا حاد است، گفت: مردم سرخس اگر در خانه نمانند، گرفتار فاجعه‌ای بزرگ می‌شویم.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه خطر ویروس کرونا در شهرستان مرزی سرخس جدی است، اظهار کرد: وضعیت شهرستان ما به دلیل ابتلای برخی همشهریان به کرونا حاد است و از مردم درخواست داریم که توصیه‌ها را جدی بگیرند.

امام‌جمعه سرخس افزود: خطر جدی ما را تهدید می‌کند و حتماً باید توجه داشته باشیم که همه باید در خانه بمانیم و رفت‌و‌آمدها به کوچه و بازار به جزء در موارد ضروری صورت نگیرد.

وی تصریح کرد: مردم سرخس به‌هیچ‌عنوان میهمان از سایر شهرهای کشور به‌خصوص شهرهایی که آلودگی بیشتری دارند، پذیرا نباشند که جان خود و همشهریان را به خطر نیندازند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: مردم شهرستان به‌هیچ‌عنوان مراسم‌های تحریم و عروسی را به‌صورت دسته‌جمعی برگزار نکنند، چون منبع ویروس در تجمع بوده و قابل‌انتقال است.

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: اگر دست‌به‌دست بدهیم در شهرستان ما ان شاء الله می‌توانیم این بحران را پشت سر بگذاریم، وگرنه ممکن است فاجعه‌ای بزرگ در سرخس رخ بدهد.

وی اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند، دیدوبازدیدها حتی از اقوام و خویشان را تعطیل کنند و صله‌رحم را به‌صورت تلفنی انجام دهند.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: سفرها باید به‌طورکلی تعطیل شود و مردم در خانه بمانند؛ ضمن اینکه باید هشدارهای بهداشتی را جدی بگیریم و دست به دعا برداریم و اضطراب بیش‌ازحد هم نداشته باشیم.

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: مردم از خواندن زیارت عاشورا و دعای فرج و توسل به امام زمان (عج) غفلت نکنند تا ان شاء الله با کمک همه همشهریان از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس