«فوعه» و «کفریا» تلخ‌ترین خاطره جنگ با داعش/ کارت شناسایی داعشی ها، «سعودی» بود/ هک نشان بلک واتر ۲۰۱۵ بر روی سلاح‌های داعش
«فوعه» و «کفریا» تلخ‌ترین خاطره جنگ با داعش/ کارت شناسایی داعشی ها، «سعودی» بود/ هک نشان بلک واتر ۲۰۱۵ بر روی سلاح‌های داعش
بسیجی مدافع حرم حضرت زینب (س) گفت: بر روی سلاح‌های داعشی ها نشان بلک واتر 2015 هک شده بود و حتی لباس، کوله‌پشتی، سلاح و سرنیزه داعشی ها، آمریکایی بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سرخس در قالب همایش «شکوه مقاومت» صبح امروز (یکشنبه) به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مسجد امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام سید ابوذر حسینی، بسیجی مدافع حرم با اشاره به اینکه سوریه تنها کشوری بود که در جنگ تحمیلی از ایران اسلامی حمایت کرد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی از سوریه حمایت می‌کند و مدافعان حرم ما هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر به شهادت رسیدند، تا دشمن به مرزهای جمهوری اسلامی تعرضی نکند.

 

مدافع حرم حضرت زینب (س) تصریح کرد: روزی که صدای توپ و تانک داعش در مرزهای ما شنیده شد و دشمن به ۴۰ کیلومتری خاک ما رسید، همان زمان هم عده‌ای که غافل بودند، مطرح می‌کردند که چرا باید با داعش در مرزهای سوریه و عراق بجنگیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی بیان داشت: در جنگ تحمیلی چند تریلیون دلار هزینه دادیم تا جنگ تمام شد، اما امروز با کمترین هزینه اجازه جسارت دشمن به مرزهایمان را ندادیم.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز صدای نفس‌های گرم جمهوری اسلامی در یمن هم شنیده می‌شود، اظهار کرد: نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی اذعان کرد که جنگ ما در سوریه و عراق با ایران است.

 

بسیجی مدافع حرم با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از گروه تکفیری تروریستی داعش، عنوان کرد: به چشم خودمان دیدیم که جنگنده‌های آمریکایی مردم سوریه را قتل و عام می‌کردند و بعد در رسانه‌های غربی در همان لحظه اعلام می‌شد که این کشتار کار جنگنده‌های روسی است.

 

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: بر روی سلاح‌های داعشی ها بلک واتر ۲۰۱۵ هک شده بود و حتی لباس، کوله‌پشتی، سلاح و سرنیزه داعشی ها، آمریکایی بود.

 

وی با تأکید بر اینکه جنگ ما در سوریه و عراق با آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، افزود: بهترین و فوق تخصصی‌ترین بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی در اختیار داعش بود.

 

مدافع حرم حضرت زینب (س) اظهار داشت: امروز هم رژیم صهیونیستی با تفرقه بین مذاهب در لبنان به دنبال اختلاف‌افکنی در این کشور است.

 

حجت‌الاسلام حسینی به رشادت‌ها و مجاهدت‌های مدافعان حرم اشاره و خاطرنشان کرد: در جنگ با داعش سنی سیستان و بلوچستان داشتیم که در کنار مدافعان حرم جنگید و به فیض شهادت نائل آمد.

 

وی بابیان اینکه کارت شناسایی داعشی ها «سعودی» بود، تصریح کرد: بااین‌وجود بنگاه دروغ‌پراکنی بی‌بی‌سی اعلام می‌کرد که شیعه و سنی باهم در جنگ هستند و این یک دروغ بزرگ بود.

 

مدافع حرم حضرت زینب (س) فوعه و کفریا را تلخ‌ترین خاطره جنگ با داعش عنوان کرد و اظهار داشت: اگر رهبرهای داهیانه مقام معظم رهبری، مجاهدت‌های سردار سلیمانی و حسین همدانی‌ها و مدافعان حرم نبود، پس از عراق و سوریه نوبت به ایران اسلامی می‌رسید.

انتهای پیام/