فعالیت سه نهاد در آمریکا برای اجرای جنگ اقتصادی علیه ملت ایران
فعالیت سه نهاد در آمریکا برای اجرای جنگ اقتصادی علیه ملت ایران
امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه امروز سه نهاد در آمریکا برای اجرای جنگ اقتصادی علیه ملت ایران فعال است، گفت: راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، مقابله همگانی ملت ایران و باور جنگ اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد: در سال ۸۶  برای اولین بار رهبر معظم انقلاب عبارت «جنگ اقتصادی» را به کار بردند و برنامه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران را در سه مسئله جنگ روانی، جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی مطرح کردند.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه امروز سه نهاد در آمریکا برای اجرای جنگ اقتصادی علیه ملت ایران فعال هستند، افزود: وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز مأموریت دارد تا تحریم‌های بانکی و غیر بانکی را دنبال کند و ساختار تحریم را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: وزارت خارجه آمریکا هم وظیفه دارد تا عاملان خارجی را برای فشار بیشتر علیه ملت ایران بسیج کند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: سازمان اطلاعات آمریکا نیز وظیفه دارد، نهادهایی که تحریم‌ها را دور می‌زنند، به وزارت خزانه‌داری معرفی تا نسبت به برخورد با این نهادها اقدام کند.

خطیب نماز جمعه راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را مقابله همگانی ملت ایران و باور جنگ اقتصادی برشمرد و عنوان کرد: فشار جنگ اقتصادی به‌مراتب از جنگ تحمیلی هشت‌ساله بیشتر است، چون معیشت مردم به خطر افتاده است.

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: در عرصه کار، دولت باید مدیر جهادی را در مسئولیت‌ها به‌کارگیری کند؛ امروز مدیر صرف اداری نمی‌تواند در جنگ اقتصادی عمل کند.

وی بیان کرد: مدیران جوان، انقلابی و جهادی باید در مسئولیت‌ها به‌کارگیری شوند و خودشان را خادم ملت بدانند؛ در جنگ اقتصادی باید هم بصیرت افزایی و هم مردمی سازی اقتصاد در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با بیان اینکه نقض حقوق بشر یکی از حربه‌های دشمن برای فشار بیشتر علیه ملت ایران و دستگاه قضایی ما است، افزود: امروز قاتلانی که مردم را سلاخی می‌‌کنند، اگر اعدام شوند، آیا نقض حقوق بشر است؟ چرا در یمن که هر روز صدها کودک و زن و مرد قتل و عام می‌شوند، نقش حقوق بشر اتفاق نمی‌افتد؟

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه سازمان ملل، «سازمان دول ظالم» است، عنوان کرد: سازمان ملل برای یک قاتل جانی که حکم او اعدام است، امروز نقض حقوق بشر اعلام می‌کند؛ بشر برای سازمان ملل بشری است که برای آن‌ها جنایت کند.

امام‌جمعه سرخس گفت: امروز دستگاه قضایی شمشیرش برای برخورد با مستکبران تیز است و باقدرت و شدت علیه مفسدان عمل می‌کند و انتظار مردم همین است که قوه قضاییه با شدت با سلاطین و مفسدان اقتصادی برخورد کند.

وی ادامه داد: هرکسی معیشت مردم را سخت می‌کند، باید توسط دستگاه قضایی دنبال و به‌شدت با او برخورد شود.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس هم باید دستگاه قضایی را در مبارزه با مفسدان حمایت کنند؛ طراز مجلس انقلابی امروز با مبارزه با مفسدان بالا می‌رود.

انتهای پیام/