فعالیت دوباره قطار مسافری سرخس- مشهد با دو واگن/ واگن‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت پذیرش مسافر دارند
فعالیت دوباره قطار مسافری سرخس- مشهد با دو واگن/ واگن‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت پذیرش مسافر دارند
ابراهیم یزدی نژاد گفت: قطار مسافری سرخس- مشهد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط یک حرکت در روز به‌صورت رفت‌وبرگشت دارد و واگن‌ها با ظرفیت 50 درصدی پذیرش مسافر می‌کنند.

ابراهیم یزدی نژاد در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به فعالیت دوباره حرکت قطار مسافری سرخس- مشهد از روز گذشته اول اردیبهشت‌ماه ۹۹ اظهار کرد: حرکت قطار مسافری سرخس- مشهد و بالعکس فقط یک حرکت در روز و به‌صورت رفت‌وبرگشت است.

مدیر پایانه ریلی سرخس درباره ساعت جدید حرکت قطار مسافری بیان کرد: ساعت حرکت قطار از سرخس به مشهد همه‌روزه ظهرها ساعت ۱۳ و مشهد به سرخس صبح‌ها ساعت ۹ است.

وی تأکید کرد: طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا برای پیشگیری از شیوع بیماری، رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و به‌ویژه داشتن بلیت الزامی است و در صورت عدم تهیه بلیت اجازه سفر به مسافر داده نمی‌شود.

یزدی نژاد با اشاره به اینکه فعالیت قطار مسافری سرخس- مشهد به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا از یکم تا ۳۱ فروردین ۹۹ متوقف شده بود، تصریح کرد: فعالیت دوباره این قطار با دو واگن همچون گذشته است، اما به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ظرفیت پذیرش هر واگن ۵۰ درصد خواهد بود و به همین میزان بلیت‌فروشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/