فروش سیم کارت بدون توسعه زیرساخت/ همراه اول: حل مشکلات در آینده‌ای نامعلوم
فروش سیم کارت بدون توسعه زیرساخت/ همراه اول: حل مشکلات در آینده‌ای نامعلوم
بسیاری از افرادی که به تازگی سیم کارت همراه اول را دریافت کرده‌اند با مشکلات فراوانی مواجه شدند که پس از گذشت یک ماه هنوز این مشکلات پابرجاست و معلوم نیست کی این مشکلات حل می‌شوند

به گزارش نسیم سرخس به نقل از صبح توس؛  با اعلام خبر نحوه ثبت‌نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی دولت برای خانوارهای آسیب دیده از کرونا شاهد هجوم بسیاری از سرپرستان خانوار به دفترهای پیشخوان دولت جهت دریافت سیم‌کارت اپراتورهای مختلف بودیم زیرا دولت اعلام داشت، درخواست دریافت این وام باید تنها با سیم‌کارتی صورت بگیرد که به نام فرد سرپرست خانوار ثبت شده است.

ازاین‌رو در اواخر فروردین ماه شاهد شلوغی دفاتر پیشخوان علی‌رغم تأکید کارشناسان بهداشت بر حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا بودیم. پس از این تصمیم خلق‌الساعه دولت که منجر به شلوغی دفاتر پیشخوان شد و خدا می‌داند که چند نفر در این صف‌ها به ویروس کرونا مبتلا شدند، شاهد این بودیم که اپراتور همراه اول ظرفیت اضافه شدن این حجم از مشترکین را به شبکه خود نداشته و اختلال‌های فراوانی در خطوط این اپراتور ایجاد شد که نارضایتی مشترکان همراه اول را به دنبال داشت.

اکثر خطوط تحویل داده شده توسط همراه اول به سرپرستان خانوار با پیش شماره ۰۹۹۳ بود که این خطوط دارای مشکلات فنی و زیرساختی فراوانی هستند. یکی از این مشکلات که توسط کاربران فضای مجازی به سامانه دریافت پیام‌های مردمی صبح توس رسید، این بود که افراد با پیش شماره ۰۹۹۳ قادر به ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی نیستند!

برای پیگیری این موضوع حدود با سامانه ۹۹۹۰ ارتباط با مشترکین همراه اول تماس گرفتیم و موضوع را از زبان پشتیبان این اپراتور جویا شدیم. اپراتور همراه اول در پاسخ به خبرنگار ما اظهار داشت: این مشکل از ابتدا در پیش شماره ۰۹۹۳ همراه اول وجود داشته است و علی‌رغم اینکه بیش از یک ماه از این مشکل می‌گذرد اما همچنان مشترکین نمی‌توانند در شبکه‌های اجتماعی ثبت‌نام کنند.

وی افزود: همکاران من در همراه اول در حال بررسی موضوع هستند و در آینده این مشکل حل می‌شود اما زمان دقیقی برای حل این مشکل نمی‌توان تعیین کرد.

حال سؤال اینجاست که چرا همراه اول پیش از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای خدمت‌رسانی درست به مشترکان اقدام به ارائه و فروش سیم‌کارت می‌کند؟

انتهای پیام/