فرمان امروز ولی فقیه مشارکت حداکثری در انتخابات است
فرمان امروز ولی فقیه مشارکت حداکثری در انتخابات است
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: از شئون عاقبت بخیری عمل به سخنان ولی فقیه است و امروز فرمان ایشان مشارکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: اگر با ولایت باشیم، سایر اعمال ما پذیرفته می‌شود.

امام جمعه سرخس ولایت را ستون اصلی نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر کسی ولایت پذیر نباشد، در طول سال هر عمل خوبی هم انجام بدهد، مورد قبول خدای متعال قرار نمی‌گیرد.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه در دوران فتنه‌های آخرالزمان هستیم، تصریح کرد: اگر کسی نسبت به ولی فقیه زاویه داشته باشد، سایر اعمالش پذیرفته نمی‌شود.

وی شئون عاقبت بخیری را عمل به سخنان ولی فقیه دانست و گفت: امروز فرمان ولی فقیه در رابطه با انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری است.

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: حفظ نظام از اوجب واجبات است و تقویت نظام اسلامی عاقبت بخیری را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: برای امضای نظام جمهوری اسلامی ایران باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم و شخصی را انتخاب کنیم که همراه و گوش به فرمان ولایت باشد.

وی در پایان گفت: امروز اگر امنیت از کشور ما گرفته شود، بلایی بدتر از افغانستان به سرمان می‌آید، بنابراین در پاسخ به این امنیتی که با خون شهدا به دست آمده، باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

انتهای پیام/