فرماندار بومی سرخس زیرساخت‌های اصلی اشتغال را ساماندهی کند/ اشتغال انبوه از مطالبات اصلی مردم سرخس
فرماندار بومی سرخس زیرساخت‌های اصلی اشتغال را ساماندهی کند/ اشتغال انبوه از مطالبات اصلی مردم سرخس
حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اقدامات جهادی و در میدان فرماندار بومی شهرستان سرخس پس از انتصاب گفت: اشتغال انبوه از مطالبات اصلی مردم شهرستان سرخس است و فرماندار بومی این شهرستان باید زیرساخت‌های اصلی اشتغال را ساماندهی کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به خطبه ۸۱ نهج‌البلاغه و اینکه ارزش هر انسانی به احسان و زیبایی علم و عمل او است‌، اظهار کرد: شهدای عزیز ما که قیمت بالایی دارند، در اثر احسان و عمل آن‌ها قیمت آن‌ها هم فوق‌العاده است.

امام جمعه سرخس به ویژگی‌های شهیدان اصلانی و دارایی پرداخت و افزود: شهدا عاشق خدا، کتاب خدا و خدمت به خلق خدا بودند؛ شهید دارایی عزیز بسیار اهل انس با قرآن کریم بود و در فعالیت‌های خود در مدرسه علمیه صالح‌آباد اهل انس با قرآن و کلاس‌های او برای جوانان و نوجوانان بر اثر اخلاق قرآنی‌اش جذابیت داشت.

وی تصریح کرد: شهید اصلانی هم که بر اثر اخلاق قرآنی آخرین سفرش به راهیان نور بود در آنجا، دعای شهادت کرد؛ بعد از سفر راهیان نور هم خدمت سردار دلها رفت و در آنجا هم درخواست کرد که در افق آن‌ها سیر کند؛ شهید اصلانی تا آخرین روزهای عمر با برکتش اهل احسان به مردم بود.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به سالروز شهادت سردار حجازی خاطرنشان کرد: سردار حجازی عزیز که در اثر عوارض شیمیایی به شهادت رسید، مصداق اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود؛ صهیونیست‌ها به این مسئله اذعان کردند که شهید حجازی سرسخت‌ترین و مدبرترین دشمنشان بود.

خطیب نماز جمعه سرخس با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امام راحل عزیز بعد از آن که عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند، فرمودند که ارتش ما ارتش اسلامی و ارتشیان ما انقلابی و سربازان اسلام هستند‌؛ یکی از این ارتشیان انقلابی شهید صیاد شیرازی بود؛ امروز ارتش از حریم جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند و دست هر تجاوزگر به خاک جمهوری اسلامی را قطع می‌کند.

امام جمعه سرخس اضافه کرد: امروز صهیونیست‌ها از توان نیروهای مسلح ما در هراس هستند؛ صهیونیست هم توان اعتقادی و ایمانی و هم توان رزم نیروهای مسلح ما را می‌شناسند و از آن هراس دارند؛ روحیه شهادت‌طلبی نیروهای مسلح ما امروز به جبهه مقاومت صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب فرماندار بومی برای شهرستان سرخس که فردی جهادی، انقلابی و پرتلاش هستند، تصریح کرد: در این چند روز که فرماندار بومی شهرستان مشغول به‌کار شدند، دیدیم که تا روستاهای دور برای حل مشکلات با دهان روزه می‌رود و در میدان بخشی از مشکلات را پیگیری و حل می‌کند و این اقدام وی جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان گفت: فرماندار بومی شهرستان باید زیرساخت‌های اصلی اشتغال را ساماندهی کند و اشتغال انبوه از مطالبات اصلی مردم این شهرستان است؛ از طرفی همگان باید به فرماندار بومی شهرستان برای حل مشکلات کمک کنند و در کنار او باشند.

انتهای پیام/