فرزندان بومی سرخس برای حل مشکلات شهرستان قدم‌های جهادی بردارند/ از رئیس جمهور و وزیر راه می‌خواهیم ظرفیت فرودگاه سرخس فعال شود
فرزندان بومی سرخس برای حل مشکلات شهرستان قدم‌های جهادی بردارند/ از رئیس جمهور و وزیر راه می‌خواهیم ظرفیت فرودگاه سرخس فعال شود
امام جمعه سرخس با بیان اینکه فرزندان بومی سرخس باید برای حل مشکلات این شهرستان قدم‌های جهادی بردارند، گفت: از شخص ریاست محترم جمهور و وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم که برنامه پرواز از فرودگاه سرخس را هرچه سریع‌تر راه‌اندازی کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان علیه اعتقادات ما آمدند و در مقابل تمام این هجمه دشمن جهاد تبیین نیاز است؛ این جهاد لوازمی دارد که این‌ها را باید در نظر بگیریم زیرا دشمن به دنبال آن است که کمال قوت و قدرت ما بگیرد.

امام جمعه سرخس افزود: با علم و اندیشه‌ورزی و با دفاع فرهنگی و به‌روزرسانی در جبهه جهاد تبیین نگذاریم دشمن بر اراده ما غلبه کند.

وی با اشاره به این فراز از بیانات رهبر معظم انقلاب که کاهش قدرت دفاعی برای حسّاس نشدن دشمن را ناشیانه و ساده‌لوحانه خواندند، بیان کرد: اگر اوکراین تکیه بر ابرجنایتکاران نمی‌کرد به این وضع دچار نمی‌شد و همه باید از وضعیت اوکراین عبرت بگیرند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به انتصاب فرماندار بومی در سرخس تصریح کرد: از دولت مردمی آقای رئیسی تشکر می‌کنیم که مدیریت عالی اجرایی شهرستان سرخس را به یکی از فرزندان این منطقه دادند و ضمن تقدیر از آقای رجبی‌مقدم که برای پیشرفت سرخس تلاش کردند، امیدواریم تا فرزندان بومی سرخس با اراده پولادین این تلاش را ادامه دهند و با وحدت رویه و هماهنگی در جهت حل مشکلات شهرستان قدم‌های جهادی بردارند.

امام جمعه سرخس در راستای مطالبه‌گری از رئیس جمهور و وزیر راه عنوان کرد: از شخص ریاست محترم جمهور و وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم که برنامه پرواز از فرودگاه سرخس را هر چه سریع‌تر راه‌اندازی کنند.

وی تاکید کرد: ظرفیت عظیم فرودگاه بین‌المللی سرخس چندین سال است معطل مانده است، ظرفیت‌های زیرساختی این فرودگاه در حد و اندازه‌های فرودگاه مهرآباد است و از بسیاری از فرودگاه‌های فعال کشور ظرفیت‌های بالاتری دارد و باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود و شهرستان سرخس به جایگاه حقیقی خود برسد و کاری اساسی برای اشتغال‌زایی جوانان سرخس صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با اشاره به اعیاد شعبانیه، گفت: مجالس نیمه شعبان پر شور و شعور برگزار شود؛ همه شرکت کنند و همه فرج امام زمان را در این مراسمات بخواهیم.

انتهای پیام/ع